השוק

אפליקציית ההיכרויות OkCupid השתדרגה לייצוג תקשורת ויח"צ חדש

חץ של אהבה מקופידון: קבוצת דבי נבחרה לניהול מערך יחסי הציבור של אפליקציית ההיכרויות OkCupid שנוסדה ב-2004 בארה"ב ופועלת בכל העולם כפלטפורמה פופולארית להיכרויות מקוונות
מערכת ice |  1
משה דבי (צילום צילום אסנת רום)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור של אפליקציית ההיכרויות OkCupid בישראל ותנוהל תחת מנהל התקשורת הבינלאומי, מייקל קיי.
OkCupid היא אפליקציית היכרויות פופולרית שנוסדה בשנת 2004 בארה"ב ופועלת בכל רחבי העולם כפלטפורמה להיכרויות מקוונות. האפליקציה נבדלת מאפליקציות היכרויות אחרות בכך שהיא מאפשרת יצירת פרופיל עומק אישי באמצעות מענה לשאלות על מנת לדייק את ההתאמה ככל שניתן עוד לפני הפגישה הפיזית. האפליקציה OkCupid משרתת כיום מיליוני משתמשים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.
מנהל התקשורת הבינלאומי של OkCupid, מייקל קיי: "השוק הישראלי הוא אחד השווקים האסטרטגיים שלנו ואנחנו שמחים לצאת לדרך עם קבוצת דבי, השותפים החדשים שלנו בישראל. הישראלים משתוקקים למצוא אהבת אמת ואנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי לשדרג את ההתאמה ללקוחות שלנו בשוק הישראלי. לישראלים חשובה התאמה עמוקה המבוססת על ערכים משותפים, ואנחנו גאים להציע להם את הפתרונות הטכנולוגיים הנכונים ביותר". 
 
"אנחנו גאים בשותפות החדשה שלנו עם OkCupid ושמחים שבחרו בנו לייצג את המותג בישראל. אנחנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת עם מותג שחרט על דגלו לסייע לאנשים במציאת אהבה ומאמין שביחד נקדם רעיונות יצירתיים וחדשניים ובטוח שנגיע להישגים משמעותיים יחד", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה.  
תקציב OkCupid ינוהל תחת נאווה גרוס, יועצת תקשורת בכירה בקבוצת דבי ובליווי הסמנכ"לית הבכירה מרינה קפלון - דיגמי, המנהלת את תחום יחסי הציבור בקבוצת דבי בכלל ומובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה.
קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה מנוהלת על ידי המנכ"ל נדב ברקוביץ' והיא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman).  הקבוצה מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בינלאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות ממגוון מגזרים, כגון יוניליוור, NVIDIA, פאלו אלטו נטוורקס, קימברלי קלארק, IBM, רשות החדשנות ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    OK Cupid אפליקציה עם המון גברים נשואים ופרופילים מזוייפ
    גולשים ברשת 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעתכם משרד יחצ - מה תעשו כנגד זה ? מחמיר מיום ליום.
    סגור