השוק

חברת הפינטק הישראלית המצליחה מתרחבת להודו, תעסיק כ-60 עובדים

חברת הפינטק Bluevine המתמחה בפתרונות בנקאיים חדשניים לעסקים קטנים ובינוניים מתרחבת למדינה שלישית, אחרי ישראל וארצות הברית
מערכת ice |  1
חברת הפינטק Bluevine צוות הודו
חברת הפינטק Bluevine (בלו-ווין), הפועלת להעצמת עסקים קטנים ובינוניים באמצעות פתרונות בנקאיים חדשניים, מתרחבת להודו ותעסיק עובדים בבנגלור. בשלב הראשון החברה תעסיק כ-60 עובדים בתפקידי אופרציה, שירות לקוחות, וניהול סיכונים. הודו היא המדינה השלישית לחברה אשר לה סניפים בישראל ובמספר מוקדים בארה״ב.
ההחלטה להקים את מרכז הפיתוח דווקא בהודו נובעת מרצון לגשת לקהלים חדשים של כוח אדם איכותי, להרחיב את פוטנציאל הכישורים הנמצא בחברה ונועדה בין היתר להביא רוח חדשה ורב תרבותיות לחברה.
 
Bluevine הוקמה בשנת 2013 בתל אביב, ע״י אייל ליפשיץ, המשמש כמנכ״ל וניר קלר המשמש כמנהל הסניף הישראלי של החברה ו-CTO. מטרת החברה להעצים עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות פתרונות בנקאיים חדשניים שמותאמים לצרכים של העסקים הקטנים. החברה מעסיקה כיום כ-500 עובדים בישראל ובארה״ב, ואף מגייסת בימים אלה עובדים למרכז הצפוני החדש. מאז הקמתה החברה העניקה אשראי בהיקף של 13 מיליארד דולר, למעל 430,000 לקוחותיה.
שרון פלג, סמנכ״לית משאבי אנוש, bluevine: ״ההתרחבות של bluevine להודו היא צעד משמעותי מאוד עבורנו - שמראה על צמיחת החברה ברחבי העולם. תהליך הקמת המרכז החדש הובל במעורבות משמעותית של הצוות הישראלי. בדגש על גיוס, התנעה וליווי כל התהליך, פעלו להקים את המרכז, לדאוג לעובדים מהודו ולייצר שיתוף פעולה מיטבי עם העובדים בסייט בישראל והעובדים ברחבי ארצות הברית״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מרנינה בהחלט
    יונה 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?????
    סגור