מינויים

בכיר לשעבר במאסטרקארד העולמית מתמנה לסמנכ"ל בסטארטאפ פינטק ישראלי

טל בן בסט מתמנה לסמנכ"ל תפעול וכספים בסטארטאפ הפינטק אנקור. החברה, מפתחת פלטפורמת B2B חדשנית ואוטומטית לגבייה וחיוב תשלומים, ממשיכה להתרחב וצפויה להגדיל את כוח האדם שלה ב 25% עד סוף השנה
מערכת ice | 
טל בן בסט אנקור
אנקור (Anchor), הסטרטאפ הישראלי שפיתח את פלטפורמת החיוב והגבייה (Billing & Collections) האוטונומית הראשונה בעולם לחברות B2B ו-B2C, מודיע היום על המינוי של טל בן בסט, בכיר לשעבר במאסטרקארד, כסמנכ"ל התפעול והכספים. במעמד זה, הסטרטאפ מכריז על גיוס משמעותי של עובדים למשרד בישראל במגוון תפקידים: מכירות, שירות לקוחות, מוצר, פיתוח, ועוד. 
לפני שהצטרף לאנקור, טל כיהן כדירקטור בפלטפורמת התשלומים הדיגיטלית החדשה של מאסטרקארד העולמית הממוקמת בלונדון. במסגרת תפקידו, הוביל גלובאלית את אסטרטגיית המוצר, הפיתוח העסקי, והמיזוגים ורכישות (M&A), של מספר מוצרים בתחום הבנקאות הפתוחה (Open Banking) ותשלומים דיגיטליים מתקדמים. הניסיון הבינלאומי העשיר של טל כולל מספר תפקידים בייעוץ אסטרטגי, תפעולי, פיתוח עסקי וכספים והוא בעל רישיון עו"ד ורישיון רו"ח מוסמך, עם התמחות בחברות טכנולוגיות. טל בוגר תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת לונדון ביזנס סקול, ותואר ראשון בהצטיינות במשפטים, מנהל עסקים וראיית חשבון מאוניברסיטת רייכמן.
 
חברת אנקור נוסדה בשנת-2020 וגייסה 15 מיליון דולר בסבב סיד ממשקיעים בינלאומיים מובילים. החברה פועלת בשוק של חיוב וגביית תשלומים בין חברות (B2B) המוערך בכ- 120 טריליון דולר בשנה, ומאופיין בתהליכים ידניים ומיושנים המהווים מעמסה תפעולית ופיננסית על ארגונים בכל הגדלים, אך במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. הפלטפורמה של אנקור מאפשרת לראשונה לבטל את הצורך במעורבות ידנית כדי להוציא חיובים ולקבל תשלומים, והופכת את כל תהליך החיוב והגבייה לאוטומטי. אחת המטרות של אנקור היא לייצר חווית SaaS לחיובים ותשלומים בין חברות, ובכך לסייע לעסקים לצמצם משמעותית איחורים בתשלומים, כפל תשלומים, אובדן הכנסות, טעויות ידניות, הונאות ועוד, המובילים לסרבול, תסכול וגידול בעלויות התפעול.
"אני נרגש להצטרף לצוות המנוסה של אנקור ביצירת פתרונות אוטומציה מתקדמים לכאבים הרבים שחווים עסקים בתהליכי החיוב והגבייה. הפלטפורמה של אנקור מבצעת באופן אוטומטי את כל מחזור החיוב:  מיצירת ההתקשרות החוזית, דרך העברת התשלום לחשבון הספק ועד לעדכון הפעולה במערכת הדיווח החשבונאית. הפלטפורמה מעניקה לעסקים וללקוחות שלהם שליטה על התהליך, תוך מתן גמישות, שקיפות ואבטחה, באמצעות שימוש בפתרונות תשלומים מתקדמים כדוגמאת בנקאות פתוחה" ציין בן בסט. "זהו פיתרון פשוט ואלגנטי לבעיה מאוד מורכבת, שעבור עסקים רבים יסייע ביצוב תזרים המזומנים ובצמיחה לטווח ארוך". 
"האופי של תשלומי B2B מאוחרים, מחסלים עסקים רבים מדי שנה, ועולים לכלכלה העולמית מיליארדים" אומר רום לקריץ, מנכ"ל ומייסד Anchor. "המשימה שלנו באנקור היא לעזור לבעלי עסקים להפנות את משאבי הארגון והמיקוד בפעילות הליבה העסקית ובמתן שירות ללקוחותיהם במקום לכלות אותם בהתהליכי חיוב וגבייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה