השוק

עפרה שטראוס מגיבה לראשונה להדחת המנכ"ל גיורא בר דעה

לאחר 26 שנה החליטו בשטראוס להדיח את המנכ"ל גיורא בר-דעה לאחר ריקול הענק שהביא לצניחת המניה. היו"ר עופרה שטראוס בתגובה ראשונה לעזיבה שמטלטלת את שטראוס
מערכת ice |  1
עפרה שטראוס (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, דוד כהן)
יו"ר שטראוס, עופרה שטראוס, בהתייחסות ראשונה לסערה סביב הדחתו של המנכ"ל גיורא בר דעה, כחלק מהלקחים של ריקול הענק שחטפה החברה.
כזכור, בהנהלת החברה החליטו לאתר מועמד חיצוני - במה שסימן ברמז ענק למנכ"ל על הדחתו מעל כלי התקשורת. את ההודעה לבורסה הוציאו בשטראוס רק כמה שעות לאחר מכן. כך, למרות פיטוריו של בר-דעה, בחברת שטראוס מייצרים שקט תעשייתי כפרישה מרצון של המנכ"ל.
 
במכתב של המנכ"ל הפורש, כתב בר-דעה במכתב לעפרה כי "לאחר 26 שנים יוצאות דופן, מתוכן כ-5 שנים כמנכ"ל החברה, החלטתי שהגיע העת לפרוש ולהעביר את התפקיד למנכ"ל חדש שיבחר. התחייבתי בעת כניסתי לתפקיד להכין את החברה לאתגרי העתיד, וכך עשינו, יחד.
השלמנו בקיץ האחרון עיצוב חזון חדש לחברה, גיבשנו תכנית אסטרטגית שאושרה ותוקשרה בתחילת שנת 2022, ובימים האלה אנחנו משיקים את תכניות העבודה והמודל התפעולי שנגזר מהאסטרטגיה לשנים הקרובות. החברה עם שדרת מנהלים ועובדים מדהימים שייקחו את המושכות בשנים הבאות.
כמו בעבר, אני כאן עד שימצא ויגיע מנכ"ל חדש ואעשה כמיטב יכולתי לסייע בכניסתו. שטראוס היתה ותישאר עבורי בית".
 
בתגובה מסרה יו"ר הדירקטוריון עופרה שטראוס: "המסע של גיורא אתנו בשטראוס הינו מסע יוצא דופן בן 26 שנה, מסע עשיר בהישגים, של מנהיגות ערכית יוצאת דופן, אהבה אדירה לחברה ולאנשיה, מסע של אומץ ניהולי ותעוזה לקחת כל זירה שניהל במהלך השנים לקפיצת מדרגה.
לגיורא חלק ייחודי בהצלחה ובכל אבן דרך של קבוצה בוודאי בתקופה שבה אני מכהנת כיושבת הראש.
גיורא הרגיש שזו העת לבצע שינוי, שינוי אישי ושינוי בקבוצה. גיורא ימשיך להוביל את שטראוס בחודשים הקרובים וכך יאפשר לנו לקיים תהליך מסודר ומקצועי לאיתור מחליף לתפקיד".
כזכור, מאז חודש אפריל השנה, שבמהלכו הכריזה שטראוס על ריקול למוצרי שוקולד עלית עקב גילוי דגימות עם סלמונלה במפעל השוקולד של החברה, שטראוס שקועה במשבר עמוק. 
בחודש אפריל, לאחר הריקול הראשון, כינסו עופרה שטראוס ובר דעה מסיבת עיתונאים שבה התנצלו על האירוע בפני הציבור. 
בהמשך קיבלה שטראוס אינדיקציות לסלמונלה בשוקולד עלית שכבר ההופץ לחנויות ואז הרחיבה את הריקול לכל מוצרי מפעל הממתקים, בכל תאריכי התפוגה.  במפעל גם נמצאו ליקויים משמעותיים בבדיקת משרד הבריאות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומי ידיח אותך?את חלק בלתי נפרד מהבזיון שנקרא שטראוס...
    אני 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שעיר לעזאזל פשוט.
    סגור