השוק

יצחק תשובה נכנס לאנרגיה מתחדשת עם אנלייט

ניומד אנרג׳י שמוכרת יותר בשמה הקודם, דלק קידוחים, חתמה על הסכם משמעותי עם אנלייט להקמת פרויקטים של אנרגיה מתחדשת; יוסי אבו יכנס לפרויקטים כשותף משמעותי
ניצן כהן |  2
יוסי אבו ויצחק תשובה (צילום שלומי יוסף)
איש העסקים יצחק תשובה לקוח את העסקים שלו צעד אחד משמעותי קדימה. תשובה , נקדים ונאמר, נמצא בעולמות הנפט (איתקה) והגז הטבעי (ניומד) וכעת הוא מייצר את הרגל של העתיד - האנרגיה המתחדשת.
אם כן, ניומד שמוכרת יותר בשמה הקודם דלק קידוחים חתמה על הסכם משמעותי עם אנלייט להקמת פרוייקטים לאנרגיה מתחדשת במזרח התיכון וצפון אפריקה כשאחד הנתונים המעניינים כאן הוא מבנה הבעלות בפרויקט החדש.
 
מבנה הבעלות בפרויקט יהיה כ-67% יוחזקו במשותף על ידי יוסי אבו ואנלייט והיתר יוחזקו בידי ניומד אנרג׳י, כלומר בידי תשובה.
גלעד יעבץ, מנכ״ל אנלייט: "בשנים האחרונות הולכת ונוצרת באזורנו הזדמנות חסרת תקדים, שהחלה בתחום הגז הטבעי, וניתן להרחיבה לתחום האנרגיות המתחדשות. להערכתנו, מבנה השת"פ שבנינו מביא לידי ביטוי בצורה מיטבית את היכולות המגוונות של הצדדים, מציף השלמה ממשית בין תחומי ההתמחות של החברות, וייצור סינרגיה משמעותית. שילוב הכוחות הינו בעל פוטנציאל ייחודי להניב פעילות בהיקף גדול מאוד בתחום האנרגיה המתחדשת באזור".
יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy: ״אנחנו מיישמים את תוכניתנו האסטרטגית וכפי שהצהרנו רק לפני כחצי שנה - נכנסים לתחום האנרגיות המתחדשות. NewMed Energy היא גוף אנרגיה חדשני ומוביל ובדיוק כפי שהבאנו את מהפכת הגז למדינות האזור, כך נשאף להביא את המהפכה בתחום האנרגיות המתחדשות, יחד עם שותפתנו אנלייט אנרגיה. NewMed Energy היא עוגן אנרגיה מרכזי ומשמעותי בזירה האזורית ואנו נמשיך לפעול למיקסום הערך בנכסי הליבה שלנו לצד פיתוח אפיקי פעילות נוספים שיישאו ערך למשקיעים. ברמה האישית, אני נרגש לקחת חלק בפרויקט שיקדם אנרגיות מתחדשות במדינות האזור, יחד עם שני הגופים המובילים והמקצועיים ביותר במשק האנרגיה הישראלי״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קל במדינתנו להמשיך לזהם את הים האוויר והיבשה (ל"ת)
    כמה רעב אפשר להיות 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז עכשיו הוא יתחיל למלא את האדמות בפנלים במקום את הגגות
    נועם 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושוב תשובה וטייקונים אחרים הם היחידים שירוויחט. כמו תמיד אמל תשובה.. על העל מסתכל דרך החור של הגרוש.
    סגור