השוק

אורמת תקים תחנות כוח בניו-זילנד ואינדונזיה ב-100 מיליון דולר

אורמת שעוסקת בהקמת תחנות כוח גיאו-טרמיות חתמה על חוזים להקמת תחנות בניו זילנד ואינדונזיה ב-100 מיליון דולר; המניה בראלי של 23% מתחילת השנה
ניצן כהן |  1
דורון בלשר (צילום ניר סלקמן)
אורמת שעוסקת בהקמה ותפעול של תחנות כוח גיאו-טרמיות חתמה על חוזים חדשים להקמה של תחנות כוח כאלה בניו זילנד ואינדונזיה ב-100 מיליון דולר.
החוזה הראשון הנו עם Contact Energy והוא חוזה לתכנון, רכש והקמה (EPC) עבור תחנת כוח גיאותרמית חדשה בעלת הספק מקסימום של עד של 59 מגה-וואט בניו זילנד. זהו חוזה ה-EPC השלישי שחותמת אורמת עם Contact Energy ותחנת הכוח הגיאותרמית ה-16 שבנתה אורמת בניו זילנד.
 
החוזה השני הנו לאספקה של 6 מגה-וואט עם חברת  Sarulla Operations Ltd באינדונזיה. אורמת תשדרג את מכלולי הטורבינות כחלק מעבודות השיקום המתבצעות לשיפור ביצועי תחנת הכוח.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "החתימה על שני חוזים אלה מגדילה את צבר מגזר המוצרים שלנו לכ-150 מיליון דולר, הגבוה מאז 2020, והם צפויים לתרום משמעותית להכנסות ולרווח של מגזר המוצרים. לאחר ההשפעה הממושכת שהייתה למגפת הקורונה על מגזר המוצרים שלנו, אנו שמחים לראות כי הלקוחות שלנו מתקדמים בפיתוח פרויקטים חדשים ואנו מצפים כי מגמה זו תימשך.
 
החתימה על החוזים החדשים עם לקוחות אשר נחתמו עמם מספר פרויקטים בעבר מעידה על מערכת היחסים ארוכת הטווח שלנו עם לקוחותינו ועל הטכנולוגיה המוכחת שלנו, אשר מתאימה למגוון רחב של מאגרים גיאותרמיים, ומאפשרת גמישות ויעילות מרבית. אנו צופים לסיים את הפרויקטים הללו במהלך 2023 ו-2024."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוק ההון
    אבי1 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזמנות שבדרך יגדילו את הרווחים .הדוח הבא יהיה מעל לצפיות
    סגור