השוק
חברת התוכנה וחנות האפליקציות מהדקות יחסים
חברת התוכנה גלאסבוקס וחנות האפליקציות AWS מרקטפלייס מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן כדי לאפשר למשתמשים לקנות פתרונות תוכנה
חברת התוכנה גלאסבוקס (Glassbox), ספקית מובילה של פתרונות לניתוח חוויית משתמש בערוצים הדיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל), הודיעה על זמינות הפתרון שלה ב-AWS Marketplace, קטלוג דיגיטלי המאפשר ללקוחות למצוא, לרכוש, להתקין ולנהל פתרונות תוכנה של יצרני צד ג'. השילוב של פתרון גלאסבוקס בחנות האפליקציות של AWS יסייע ללקוחות פוטנציאליים המשתמשים בפלטפורמת AWS לרכוש בקלות את שירותי החברה.
גבי קורן, מנהלת הכנסות ראשית של גלאסבוקס אמרה: "לקוחות מעוניינים בפתרונות שמקלים על רכישה, כמו גלאסבוקס, המסייעת להם לשפר את החוויות הדיגיטליות של לקוחותיהם. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם AWS ולסייע ללקוחותיה לבנות מסעות דיגיטליים רציפים ללא מעצורים".
חברת גלאסבוקס הוקמה ב-2010 ומספקת פתרונות ניתוח חוויית משתמש בערוצים הדיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציית מובייל). החברה מספקת שירותים מבוססי תוכנה המשמשים לניטור פעולות משתמשים וניתוח מידע באמצעות טכנולוגיות של ביג דאטה ולמידת מכונה. לגלאסבוקס למעלה מ-350 לקוחותיה כיום, בהם תאגידי ענק מהגדולים בעולם בתחומי הבנקאות, ביטוח, טלקום, קמעונאות, טכנולוגיה ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


