השוק

החברה שגייסה 56 מיליון דולר בסבב וצמחה בכ-400% בשנה

הביקוש הגובר ב-12 החודשים האחרונים לטכנולוגיה המובילה של קרביין, המיועדת למוקדי חירום ולמרכזי שירות ארגוניים, הוביל לצמיחה של 400% בהכנסות החברה ולקפיצה של 185% בהיקף העסקאות בארה"ב
מערכת ice | 
הנהלת קרביין (צילום ניר אריאלי)
קרביין (Carbyne), המובילה בפיתוח מערכות מבוססות ענן עבור מוקדי חירום ומרכזי שירות ארגוניים, הודיעה היום, יום רביעי, על השלמת סבב גיוס C בסכום של 56 מיליון דולר. מאז הקמתה בשנת 2015 גייסה קרביין 128 מיליון דולר. 
המשקיעים שהובילו את הסבב הנוכחי הם  Cox Enterprises  ו- Hanaco Growth Fund, ואליהם הצטרפו משקיעים חדשים, בהם  Valor Equity Partners, General Global Capital, TalC ו-Sandiip Bhammer . המשקיעים הקיימים של החברה שהשתתפו בסבב זה הם Elsted Capital Partners, , FinTLV, Founders Fundוראש ה-CIA לשעבר, דיוויד פטראוס. 
הכסף שגויס בסבב C יאפשר לקרביין להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של מוקדי חירום ומרכזי שירות ציבוריים ולהרחיב את פעילותה בשוק העסקי (B2B), בארה"ב ובישראל.  בנוסף, קרביין תמשיך להשקיע בטכנולוגיות צומחות ותשלב יכולות AI ו-NLP בפלטפורמת ה-APEX שלה, בשיתוף פעולה עם שותפים טכנולוגיים מובילים.
גיוס זה מגיע בעקבות צמיחה של 400% בהכנסות החברה וקפיצה של 185% בהיקף העסקאות שביצעה קרביין ב-12 החודשים האחרונים בארה"ב, לאור הביקוש הגובר לטכנולוגיה שלה. בישראל פועלת קרביין במגזר הציבורי ובמגזר העסקי, עם ארגונים המספקים שירותים לכלל הציבור וללקוחות פרטיים. בין הלקוחות ניתן לציין את עיריית ירושלים, עיריית תל-אביב, מועצה מקומית עומר, איחוד הצלה, צוות 3, חברת הקורקינטים השיתופיים Wind וכן ארגונים במגזרי הפיננסים והבריאות.
אמיר אליחי, מייסד ומנכ"ל קרביין: "אנו עושים לביטחון הציבור מה שאמזון עשתה לאחסון באתר הלקוח. אנו מגדירים מחדש את הדרך שבה מוקדי חירום ומרכזי שירות ארגוניים פועלים, בכך שהעברנו הכל לענן. ספקי שירותי חירום וגם רשויות מקומיות משתמשים במערכות מדור ישן כדי לפתור בעיות של העידן המודרני. הם מבינים יותר ויותר את הערך שהפלטפורמות מבוססות הענן שלנו מביאות לקהילות שלהם. לצד התרחבות בענף שירותי החירום, אנו רואים הזדמנויות חדשות בתעשיות נוספות. בכוונתנו להגיע ליותר קהילות ועסקים ולסייע להם לחדש את המערכות הטכנולוגיות המשמשות אותם לתקשורת קריטית עם הציבור ועם לקוחותיהם".
 

תעשיית ה-govtech, אשר לא עברה שינוי משמעותי כבר כמה עשורים, בשלה לקראתו כעת. העלייה בשיעורי הפשיעה, בשילוב מערכות חירום מיושנות, הובילו את ממשלת ארה"ב להקצות לאחרונה עשרה מיליארד דולר לחידוש תשתיות מדור קודם ולהטמעת טכנולוגיות NG911 כמו זו של קרביין. רשויות מקומיות ברחבי העולם וגם בישראל מבינות את היתרונות של טכנולוגיה מבוססת ענן המאפשרת בהתקנה פשוטה לקבל יכולות טכנולוגיות מתקדמות ולחסוך בעלויות תמיכה ושירות בטווח הארוך. 
המשימה של קרביין היא למקסם את יעילות המוקדים, להפחית את זמן התגובה לקריאות חירום ולסייע בהצלת חיים. החברה מגנה כיום על יותר מ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם ועוזרת למוקדי 911 לנהל 150 מיליון שיחות חירום מדי שנה. הפתרונות מצילי החיים שלה משרתים יותר מ-120 מדינות ורשויות מקומיות ברחבי העולם. 
החברה זכתה לאחרונה בכמה פרויקטים ארוכי-טווח גדולים בארה"ב, בהם התקנה של פלטפורמת APEX בעיר ניו-אורלינס בלואיזיאנה, התקנה של פלטפורמת Universe ב-Volusia County בפלורידה והתקנה של מערכות Bridge Desk ו-APEX ב-Global Medical Response) GMR), חברת ניידות החירום וההצלה הגדולה בארה"ב. Bridge Desk  משמשת לניהול נכסים מבוזרים, היא ממפה ומאתרת בזמן אמת את מיקום הניידות, הפרמדיקים והציוד. עם APEX, מוקדי החירום של GMR יכולים לקבל ולשתף בזמן אמת וידאו, תמונות ומיקום של אנשים במצבים קריטיים, בהם כל דקה חשובה.
דאוויס רוברסון, סגן נשיא לאסטרטגיה והשקעות, Cox Enterprises: "חידוש התשתית המסורתית הגיע מזמן למיצוי. הטכנולוגיה של קרביין בטוחה, אינטראקטיבית ומאפשרת התאוששות מהירה. אנו מצפים לעבוד עם קרביין ולהביא את הטכנולוגיה הקריטית שלה ליותר קהילות וארגונים".
 
ליאור פרוסור, מייסד שותף, הנקו ונצ'רס: "בארה"ב יש מגמת עלייה בשיחות חירום הקשורות לפשיעה, מתח ובעיות נפשיות. מוקדי החירום כורעים תחת העומס וזקוקים לטכנולוגיה מתקדמת יותר שתאפשר תגובה יעילה יותר והקצאת המשאבים הנכונים להצלת חיים. אחד האתגרים של תעשיית הביטחון הציבורי הוא ההתבססות שלה על תשתית פיזית, מה שעלול למנוע אימוץ טכנולוגיות חדשניות הזמינות לתעשיות אחרות. אנו גאים להמשיך לתמוך במשימה של קרביין להביא את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לתעשייה זאת באמצעות הענן".
קרביין היא מובילה עולמית בפתרונות מבוססי ענן למוקדי חירום ולמרכזי שירות בארגונים עסקיים. עם המשימה להגדיר מחדש את שיתוף הפעולה בעת חירום בין אנשים, ארגונים וגופי ממשל, פיתחה החברה פתרון ענן מאוחד המעביר למוקדים ומרכזי שירות נתונים בזמן אמת המגיעים מהמתקשרים במגוון ערוצים – קול, וידיאו, תמונות, טקסט. הטכנולוגיה של קרביין מאפשרת למוקדי חירום ולארגונים לתקשר עם הפונים אליהם בצורה מאובטחת, ללא צורך בהורדת אפליקציה. בכך החברה תורמת לפעילות יעילה ושקופה יותר לטובת הציבור.
מערכות החברה מאופיינות ביכולת ההתאוששות המובילה בתעשייה, רמת האבטחה בענן הגבוהה ביותר ו-API  המותאם באופן ייחודי ללקוח ולנתונים שלו. החברה נמנית על הספקיות הגדולות ביותר של מידע עשיר הזורם למרכזים המספקים שירותי חירום, עם יותר מ-250 מיליון נתונים בשנה המגיעים לפלטפורמה שלה. לקרביין, שהוקמה ב-2015, חמישה אתרים ברחבי העולם, מטה החברה בניו יורק והיא מעסיקה מעל מאתיים עובדים. מייסדי החברה הם אמיר אליחי (מנכ"ל), אלכס דיזינגוף (CTO) , יוני יטאסון (ראש צוותי פיתוח) וליטל לשם (בעלת מניות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה