השוק

חברת הסטארט אפ הזאת זכתה במכרז נמל אשדוד

חברת הסטארט אפ Spinframe היא הזוכה במכרז נמל אשדוד, שם מקווים שהפיתוח החדש יחסוך לנמל מיליוני שקלים בשנה
מערכת ice | 
אורי דנגור (צילום עומר כהן)
חברת הסטארט אפ Spinframe המפתחת תיעוד מבוסס AI של כניסת רכבים לישראל הכריזה הבוקר (חמישי) כי זכתה במכרז על הסכם עם נמל אשדוד בשווי של כמיליון דולרים. מתוך כך החברה תטמיע בנמל קפסולות המנטרות ובודקות בין השאר נזקים חיצוניים בעת פריקת כלי הרכב מהאונייה. כמו כן תקופת ההסכם שנחתם היא למשך 5 השנים הקרובות.
הבעיה אותה בנמל אשדוד רצו לפתור היא עלות הנזקים השנתיים העולמיים בעולם הרכב, לאורך תהליך האספקה העומד על מיליארדי שקלים. על כן הטכנולוגיה הישראלית מעוררת עניין גם בקרב יצרני רכב וחברות לוגיסטיקה ושילוח ימי זרות.
 
"נמל אשדוד רואה בהשקעה בחדשנות טכנולוגית מהלך אסטרטגי ושואף להמשיך ולהוביל חדשנות במגזר הנמל והימי", אמרה אורנה הוזמן-בכור, יו"ר אשדוד. גם אורי דנגור, מנכ"ל החברה התייחס ואמר: "אנו שמחים על הבחירה של הנהלת הנמל בטכנולוגיה שפיתחנו. מדובר בהבעת אמון גדולה ובמוצר שישדרג את תהליכי השינוע בישראל ובעולם".
 
Spinframe הוקמה בשנת 2017 ומשרדיה ממוקמים ביקנעם. החברה מספקת שירותים מבוססי AI לחברות רכב בארץ ובעולם.  מבין משקיעי החברה: Sarona partners, Samurai VC, איש העסקים אבי צור לשעבר מנכ״ל צ'מפיון מוטורס וקבוצת לובינסקי, גיל מדין, Road2, הרשות לחדשנות ומספר משקיעים אסטרטגיים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה