השוק

צחי אבו קונה 5 דונם שמיועדים לדיור מוגן בתל השומר

איש העסקים צחי אבו רוכש באמצעות ארי נדל"ן את הזכויות בקרקע ממערב לתל השומר; אבו העביר למעלה מ-20 מיליון שקל תמורת הזכויות ופועל מול רשות מקרקעי ישראל להיוון הזכויות ב-80 מיליון שקל
ניצן כהן |  1
צחי אבו וליאור סושרד (צילום קובי-אל)
איש העסקים צחי אבו ממשיך להשביח את ארי נדל"ן. אבו רכש את הזכויות על 5 דונם ממערב לתל השומר, שנמצאים כרגע בייעוד של דיור מוגן והוא מתכוון לפעול להגדלת הזכויות בשטח ולהוון את דמי החכירה בעלות של עד 80 מיליון שקל.
הקרקע שרכש אבו נמצאת במיקום לוהט - תל השומר. הייעוד של הקררקע הוא לדיור מוגן אבל אבו מעוניין להגדיל את הזכויות בקרקע בלפחות עוד 20 אלף מ"ר. 
 
בסך הכל שילמה ארי נדל"ן כ-10 מיליון שקל תמורת 76% מחברה שמחזיקה בזכויות על הקרקע כש-26% מהזכויות נמצאות בבעלות כפר אז"ר. אבו העביר בנוסף 2.5 מיליון שקל כמקדמה על חשבון רווחים עתידיים כשעל פי המנגנון הזה הוא אמור לשלם 1,000 שקל לכל מ"ר של זכויות שיתקבלו בנוסף לזכויות הקיימות במגרש.
תשלום נוסף של 14 מיליון שקל העביר אבו לכפר אז"ר כש-3 מיליון שקל מתוך סכום זה מהווה תשלום זכות הסירוב שהחזיקה כפר אז"ר על הקרקע ועוד כ-11 מיליון שקל העביר אבו לחשבון נאמנות שמקדמה על חשבון רווחים עתידיים שיהיו על הקרקע.
בסך הכל העביר אבו באמצעות ארי נדל"ן 23.5 מיליון שקל כשהוא אמור לשלם עוד לפחות 80 מיליון שקל כדמי היוון לרשות מקרקעי ישראל כך שבסופו של יום תעלה הקרקע לאבו יותר מ-100 מיליון שקל.
 
נזכיר כי איש העסקים צחי אבו עלה לכותרות בשנה שעברה כשרכש את ארי נדל"ן (לשעבר ארנה) והפך אותה לזרוע הנדל"ן המניב של הקבוצה שבבעלות משפחתו. אבו הוא קבלן אשדודי ותיק שאוחז בקרקעות ועסקים בסכומים לא מבוטלים. ארי נדל"ן נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של 1.23 מיליארד שקל כשמתחילת השנה עשתה המניה מהלך עליות של יותר מ-21%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר משישראל שמרו את השבת השבת שמרה על ישראל (ל"ת)
    גיא קולק 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור