השוק

הושלם מיזוג בחברה המובילה בעולם הדפסות התלת-ממד

חברת סטרטסיס הודיעה היום על השלמת עסקת המיזוג של חברת הבת שלה, מייקרבוט, עם אולטימייקר (במימון NPM Capital). המיזוג הושלם ב-31 באוגוסט. חברת סטרטסיס מובילה בפתרונות הדפסת תלת-ממד לחומרים פולימריים
מערכת ice | 
צילום סטרטסיס
סטרטסיס בע"מ (Stratasys), המובילה בפתרונות הדפסת תלת-ממד לחומרים פולימריים, הודיעה היום על השלמת עסקת המיזוג של חברת הבת שלה, מייקרבוט (Makerbot), עם אולטימייקר (Ultimaker), הנשענת על מימון של NPM Capital, והקמת חברה ממוזגת חדשה, שתפעל תחת השם אולטימייקר (Ultimaker). המיזוג הושלם ב-31 באוגוסט, 2022. 
החברה הממוזגת החדשה מציעה מערך פתרונות מקיף הכולל חומרה, תוכנה וחומרים ובכך ממצבת את עצמה ככוח מוביל בתחום מדפסות תלת-ממד שולחניות. בעקבות המיזוג, NPM Capital מחזיקה ב-53.5% מהחברה הממוזגת ואילו סטרטסיס מחזיקה ב- 46.5%. לנוכח אחזקת המיעוט של סטרטסיס בחברה, התוצאות הכספיות שתזרים מייקרבוט החל מ-1 בספטמבר 2022 ואילך לא יאוחדו עוד עם אלו של סטרטסיס.
ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס, אמר: "השלמת המיזוג מקדמת את שאיפותינו להפוך לספקית המובילה והמועדפת של פתרונות ומערכות הדפסת תלת ממד של חומרים פולימריים בהיקף ייצור תעשייתי. במקביל, סטרטסיס שותפה לבניית חברה מובילה בתחום מדפסות תלת מימד שולחניות. מיצוי הערך שמציעה מייקרבוט באמצעות המיזוג נועד לספק לבעלי המניות שלנו ערך ארוך טווח, הודות להתמקדות אסטרטגית משופרת בשווקי היעד העיקריים שלנו ולאחזקת המיעוט שלנו באולטימייקר."
 
סטרטסיס (נאסד"ק: SSYS) מובילה את המעבר הגלובלי לייצור מתוסף באמצעות פתרונות חדשניים להדפסת תלת-ממד לענפי תעשייה כמו חלל ותעופה, רכב, מוצרי צריכה ושירותי בריאות. באמצעות מדפסות תלת-ממד חכמות ומחוברות לרשת, חומרים פולימריים, אקוסיסטם של תוכנות וחלקים לפי דרישה, הפתרונות של סטרטסיס מספקים יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת הערך של המוצר. הארגונים המובילים בעולם פונים לסטרטסיס כדי לחולל שינוי מהותי בעיצוב המוצר, להקנות גמישות לייצור ולשרשראות האספקה, ולשפר טיפול רפואי.
מייקרבוט היא המובילה העולמית בתעשיית הדפסת התלת-ממד השולחנית. מייקרבוט מעצימה את מהנדסי היום והמחר עם אקוסיסטם שלמה של פתרונות הדפסת תלת-ממד. החברה שואפת להגדיר מחדש את תקני הבטיחות, הפליטות, הנגישות, הדיוק וקלות השימוש של הדפסת תלת-ממד. ההתמקדות במטרות אלו הובילה ליצירת בסיס התקנות גדול של מייקרבוט ומנהלת את ת'ינגיוורס (Thingiverse) – הקהילה הגדולה בעולם של הדפסת תלת-ממד. נציגים של החברה יושבים בוועדת התקינה UL 2904 במטרה להבטיח שהחברה נמצאת בחוד החנית של ציות לתקנות הפליטות.
אלטימייקר הוקמה ב-2011 במטרה להאיץ את המעבר הכלל-עולמי לפתרונות גמישים, מעצימים ובני קיימא. החברה מספקת פלטפורמה המאפשרת ללקוחות לנצל במלואה את האקוסיסטם הייחודי של אלטימייקר ומציעה את המגוון הרחב ביותר בתעשייה של מוצרי ושירותי הדפסת תלת-ממד. אלטימייקר מספקת אינטגרציה חלקה של חומרה, תוכנה וחומרים שפשוט עובדים יחדיו.
NPM Capital היא חברת השקעות מובילה המתמקדת בהשקעות ארוכות טווח בשוק של מדינות בנלוקס. החברה הוקמה ב-1948 ויש לה היסטוריה של קרוב ל-70 שנה של הזרמת הון צמיחה לחברות יזמיות. NPM Capital היא חלק מ-SHV, קבוצה רב לאומית בבעלות משפחתית עם מחזור של 18.1 מיליארד אירו ויותר מ-55,000 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה