השוק

דנאל בגיוס מוצלח של כ-133 מיליון שקל בהנפקה פרטית

ההנפקה של קבוצת דנאל התבצעה לפי מחיר של 348.9 שקל למניה, המשקף פרמיה של כ-1.9% לעומת מחיר הנעילה של המניה אתמול בבורסה. הגיוס בוצע בהנפקה פרטית מקרן נוקד, קבוצת הפניקס ומקרן רידינג קפיטל
מערכת ice | 
אילן ישראל, מנכ"ל קבוצת דנאל (צילום Moment הפקות צילום)
קבוצת דנאל מדווחת היום, כי השלימה מהלך של הנפקה פרטית ממספר גופי השקעה בשוק הישראלי. במסגרת ההנפקה, גייסה החברה סכום כולל של כ-133 מיליון שקל, מקרן נוקד (כ-80 מיליון שקל מתוך סך הגיוס), מקבוצת הפניקס (כ-50 מיליון שקל) ומקרן רידינג קפיטל (כ-3 מיליון שקל). 
ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 348.9 שקל למניה, ומשקף פרמיה של כ-1.9% לעומת מחיר הנעילה של המניה אתמול בבורסה. דנאל תנצל את תמורת ההנפקה לטובת השקעות ופיתוח עסקי, וכן לטובת פירעון הלוואות. עם השלמת ההנפקה  תגדיל קבוצת הפניקס, שהינה בעלת עניין בחברה, את אחזקותיה בדנאל לכ-13.3% מהון מניות החברה וקרן נוקד תגדיל את אחזקותיה לכ- 3.95% מהון החברה. את ההנפקה הובילה חברת החיתום ברק קפיטל ומשרד עורכי הדין ברנע, ג'פה, לנדה ושות' ליווה את המהלך.
רמי אנטין, יו"ר קבוצת דנאל: "הגיוס משקף את הבעת האמון שיש לאורך השנים באופן עקבי מצד גופי השקעה מובילים ואיכותיים בשוק ההון הישראלי בקבוצת דנאל, בחזון העסקי שלה ובאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה. אנו מודים לגופים אלה, ובכוונתנו לנתב חלק מתמורת ההנפקה לטובת המשך פיתוח הפעילות העסקית של הקבוצה בכל ארבע חטיבותיה, לרבות באמצעות רכישות ומיזוגים".
 
קבוצת דנאל השלימה במהלך החודשים האחרונים מספר השקעות אסטרטגיות, בעיקר בחטיבה הרפואה שלה, בין היתר, הגדילה דנאל את חלקה בחברת עיניים לשיעור של כ-61% תמורת כ-43 מיליון שקל ורכשה את חלקו של עמי מנור בחברת מנור תמורת כ-54 מיליון שקל, ובכך הגיעה לאחזקה של 100% בחברה.
כמו כן, דנאל מחזיקה ב- 23.38% ממניות חברת אביב סיינטיפיק, פלטפורמה רפואית בינלאומית בתחום ההזדקנות תוך שימוש בתאי לחץ ייחודיים, אותה רכשה ב- 2021. יצוין כי, מרבית הרכישות מומנו באמצעות ההון העצמי והיתרה באמצעות מימון מהמערכת הבנקאית. הקבוצה סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2022 עם עלייה בשיעור של כ-3.4% בהכנסותיה לכ-1.17 מיליארד שקל ועם רווח נקי של כ-68 מיליון שקל. 
דנאל נוסדה בשנת 1974 והונפקה בבורסה הישראלית לראשונה בשנת 1992. החברה הינה בבעלות מבוזרת, ללא גרעין שליטה, ומציגה איתנות פיננסית וצמיחה עקבית. הקבוצה עסיקה כ-30 אלף עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה