השוק

יו"ר טקטונה מממש 9.4 מיליון אופציות

יו"ר חברת הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין, טקטונה, מדווח כי מימש מעל ל-9 מיליון אופציות שהיו לו בחברה ובכך מביע אמון בה ומספק לה את תזרים המזומנים לו היא זקוקה כדיי להמשיך ולהתפתח בתקופה מאתגרת 
מערכת ice | 
NFT בטקטונה (צילום יחצ)
חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה מפרסמת היום כי יו"ר החברה, יריב גילת, מימש השבוע קרוב ל-9.5 מיליון אופציות שהיו בידיו בחברה ובכך העביר בעת המימוש קרוב ל-5 מיליון שקלים לידי החברה, אשר יהוו עבורה תזרים מזומנים הכרחי מאד. מדובר בצעד שעשוי לסייע לחברה בתקופה בה ישנה אי יציבות בתחום הבלוקצ'יין.
כמו כן, עצם בחירתו של גילת לממש את האופציות מהווה הבעת אמון בחברת טקטונה וזאת כאמור לאור השוק הבלתי יציב. בנוסף, הכסף שהועבר לידי החברה יסייע בהמשך פיתוח הטכנולוגיות בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים.
חברת טקטונה נסחרת כיום בבורסת ת"א ועוסקת בעיקר בפיתוח בתחום הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין.
 
לפני מספר חודשים דווח כי טקטונה תשקיע כחמישה מיליון דולר בחברת הבלוקצ'יין פיוז לאבס וזאת ללא ריבית ואף תסייע לה עסקית. יחד עם זאת, זמן קצר לאחר מכן נכנס השוק לבעיות וחוסר יציבות ובהתאם לכך הודיעו החברות כי ההסכם ביניהם שונה וכי סכום ההשקעה הופחת. במסגרת החוזה המתוקן הובטח כי טקטונה תקבל כ-4 מיליון מטבעות דיגיטליים נעולים של פיוז, אשר ישוחררו בפעימות לאורך שנות ההסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה