השוק

700 שקלים לכל משפחה נזקקת: היוזמה של "הכריש"

אורן דוברונסקי, איש העסקים ו"הכריש" מהתכנית המפורסמת, הקים עמותה חדשה לקראת החג, אחרי שיוזמה אחרת שלו למען משפחות נזקקות, הצליחה ובגדול מוקדם יותר השנה
מערכת ice |  2
צילום מתוך "הכרישים", קשת12
"קליר גיבינג" – זוהי עמותה חדשה שהקים היזם, משקיע ו"הכריש" מהתוכנית הפופולארית של קשת 12, אורן דוברונסקי, אשר מאפשרת תרומה באופן ישיר למשפחות הנזקקות, לצורך קניות לראש השנה. הכסף מגיע מתווי זהב חכמים שכל עובד הייטק קיבל לקראת החג. הסכומים שמוטענים על התווים, מועברים לאתר העמותה ומשפחות מועטות יכולת יכולות לקבל 700 שקלים לצורך הקניות לחג.
 
"העמותה מאפשרת לאנשים לתרום ישירות למשפחות נזקקות מהארץ, שהופנו אלינו משירותי הרווחה. התורמים קוראים את הסיפורים של המשפחות באתר שלנו, כמובן בצורה אנונימית, ואנחנו מאפשרים לגייס עבורן עד 700 שקל בחודש, שאותם מקבלים בכרטיס מגנטי שמאפשר לקנות מזון ב-10 רשתות", סיפר דוברונסקי בראיון ל-mako. "אנחנו מעבירים 100 אחוז מהכסף של התורמים למשפחות ולא לוקחים כלום על אופרציה. ברגע שיש למשפחה תורמים ב-700 שקל לחודש, היא יוצאת מהאתר. רציתי להביא את מה שאני יודע מעולם הסטארטאפים וההייטק לעולם התרומות, שאנשים ידעו בדיוק לאן הולך הכסף שלהם. מכאן גם השם 'קליר גיבינג'. עד היום עזרנו למעל 1,100 משפחות עם ילדים קטנים שנמצאות בתחתית סולם היכולת", אמר הכריש.
 
היוזמה החדשה מגיעה אחרי הצלחת הפרויקט הפילנטרופי האחרון של דוברונסקי – "אמנת הייטק", תחתיו איחד השנה 27 חברות מהתחום, אשר בכל חודש תורמות 40 שקלים – עלות של ארוחת צהריים ממוצעת, ממשכורתו של כל עובד שלהם, למען המשפחות הנזקקות. "הרעיון בא ואומר - אין חברה קטנה או גדולה שלא יכולה לתרום ארוחת צהריים אחת לעובד לחודש. זה מה שמאפשר לנו לבוא עם מסר חזק לחברות, כי זה יחסית סכום זניח אבל במצטבר הוא לא זניח. כרגע יש 27 חברות שתורמות בשם 4,000 עובדים מעל 160 אלף שקל בחודש. זה מחזיק 233 משפחות. האמנה היא סוג של פרויקט לאומי, להראות שהשכבה החזקה בארץ, שהיא ההייטק, תורמת ישירות למשפחות מהשכבה החלשה", אמר דוברונסקי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זכות גדולה
    מזווית אחרת 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב"ה ישר כח גדול -זכות גדולה מצוות צדקה עליה נאמר גדולה צדקה שמקרבת את הגאולה עלו והצליחו
    סגור
  • 1.
    הייטקיסטים כבר משלמים חצי מהמשכורת לנזקקים
    ליאור 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז עוד? פרזיטים ארורים
    סגור