השוק

קרן קומיוניטי תשקיע 80 מיליון שקל בהתחדשות עירונית

ג'רמי בלנק, דרך קרן קומיוניטי, ישקיע 80 מיליון שקל בקבוצת רייק היוזמת התחדשות עירונית. מדובר בהשקעה שלישית של הקרן בהתחדשות עירונית
מערכת ice | 
דן נדלן וקן התור התחדשות עירונית בלוד (צילום סטודיו מיה)
קרן קומיוניטי בראשותו של ג'רמי בלנק ממשיכה להרחיב את ההשקעות שלה בתחום ההתחדשות העירונית. הקרן תשקיע 80 מיליון שקל ביזמית בתחום ההתחדשות העירונית קבוצת רייק. ההשקעה המדוברת של קרן קומיוניטי משקפת לקבוצת רייק שווי חברה של 270 מיליון שקל.
קבוצת רייק, הנמצאת בבעלות של יוסי רייק – מכהן גם כמנכ"ל החברה והינו דור שלישי למשפחת קבלנים – פעילה בתחום ההתחדשות העירונית מזה 12 שנה בעיקר בעיר תל אביב. בין הפרויקטים השונים שהיא יזמה היו התמ"א השלישי בתל אביב. בנוסף, הקבוצה מתמחה בפרויקטים של דירות פרימיום בתל אביב, חולון, בת ים, ירושלים, חיפה, נשר וטירת הכרמל.

מדובר בהשקעה השלישית בתחום ההתחדשות העירונית לקרן קומיוניטי. בחודש אפריל האחרון השקיעה הקרן 100 מיליון שקל ברכישת 49% מחברת יעז יזמות ובנייה המתמחה גם היא בהתחדשות עירונית.
קומיוניטי הינה קרן גידור שהקים בלנק בשנת 2020 לאחר שעזב את יורק. ביורק הוא הוביל את רכישת פסגות ב-2006. הקרן משקיעה במניות ואג"ח של חברות פרטיות בתחומי הנדל"ן, הטכנולוגיה והתקשורת. בקרן עצמה מושקעים גופים דוגמת הפניקס, IBI, בנק לאומי ומור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה