השוק

דוראל משיקה את חלקו השני של פרויקט הענק שלה

חברת האנרגיה הישראלית ממשיכה בפרויקט הענק שלה באינדיאנה ומשיקה את חלקו השני בטקס חגיגי
מערכת ice | 
הקמות פרויקט אינדיאנה בארהב (צילום באדיבות דוראל)
דוראל השיקה את חלקו השני של פרויקט הענק באינדיאנה - Mammoth Solar בטקס חגיגי שנערך בסוף השבוע האחרון, בנוכחות מושל אינדיאנה, אריק הולקומב, הקונסול הכללי למיד-ווסט, ינעם כהן, בכירי ממשל ומכובדים נוספים, בהם חבר דירקטוריון חברת הבת האמריקנית, ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן וחברי הנהלת דוראל.
בנאומו ציין המושל את הקשר החם לדוראל ולישראל וחזר על תמיכתו המלאה בפרויקט. "היום הוא יום נהדר עבור אינדיאנה, כאשר אנו מתקדמים לקראת פיתוח פרויקט החווה הסולארית הגדולה ביותר במדינה", אמר מושל הולקומב. "פרויקטים של אנרגיה נקייה כמו Mammoth Solar יהיו קריטיים לפורטפוליו מקורות האנרגיה שלנו ולהנעת תעשיות מובילות".
 
כזכור דוראל דיווחה בספטמבר האחרון על חתימת הסכם לרכישת פאנלים פוטו-וולטאיים עם חברת Waaree Energies Limited, ספק פאנלים פוטו-וולטאיים גלובלי Tier-1, בסכום של כ-500 מיליון שקלים עבור פרויקט אינדיאנה דרום שהספקו מוערך בכ-360 מגה-וואט (DC).
פרויקט אינדיאנה דרום, הוא חלקו השני של Mammoth Solar, אשר נחשב לפרויקט הדגל של דוראל בארצות הברית, שהספקו הכולל הוא כ-1,600 מגה ואט (DC) ושטחו כ-50,000 דונם, למעשה מדובר בפרויקט הגדול ביותר שיזמה, מקדמת ומקימה חברה ישראלית בארצות הברית.

בעלי קרקעות בפרויקט, שר הסחר של אינדיאנה, מושל אינדיאנה, ניק כהן, מנכ"ל Doral LLC, ינעם כהן, הקונסול הכללי למערב התיכון,  יוסי כהן ודורי דווידוביץ'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה