השוק

הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע ישיק את פלטפורמת המסחר בני״ע תוך שבועיים

אחד הדברים המסקרנים ביותר בבנק הדיגיטלי וואן זירו הוא נושא המסחר בני״ע שהציפיות לגבי הפלטפורמה החדשה מרקיעות שחקים; המערכת תושק בחודש הבא
ניצן כהן | 
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשועי עובר שלב ובחודש הבא ישיק את פלטפורמת המסחר שלו בני״ע מה שאמור, לפחות לפי רף הציפיות, להיות שובר שוויון בכל הנוגע לתחום הזה.
צריך לזכור שהיום ניתן לסחור בני״ע או באמצעות הבנקים או באמצעות בתי ההשקעות הפרטיים (לא כולם) כמו IBI, פסגות, אקסלנס ומיטב וכאן יש שונות גדולה מאוד.
הבנקים מאפשרים מסחר כמעט בלתי מוגבל בנכסים עם אבטחה מקסימלית ומפוקחת אבל תוך תשלום עמלות גבוהות מאוד.
 
בתי ההשקעות הפרטיים מאפשרים לסחור בעמלות נמוכות משמעותית אבל אם אתה לא לקוח שמנהל תיק של עשרות מיליוני שקלים, אתה מקבל מערכת מסחר נחותה ולעיתים צריך לעבור כמה מערכות שונות.
הבנק הדיגיטלי אמור לתת מענה לכל הטוב הזה ובעמלות סבירות ואת זה נדע בדיוק בעוד שבועיים בערך, עד כמה הוא עונה על הציפיות אבל בכל מקרה אנחנו מדברים על תחרות שהיא מצוינת ללקוחות.
נזכיר רק את פפר אינווסט של בנק לאומי שהוא פתרון לא רכ בכלל למשקיעים הפרטיים (משקי הבית) אך הוא אינו מאפשר לסחור בני״ע ישראליים והוא מוגבל בסוגי הני״ע שניתן לסחור איתו אבל הוא מאפשר מסחר בחלקי מניות וזה פתרון מעולה למשקי הבית.
כך או אחרת. התחרות עולה מדרגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה