השוק

תוצאות בכלל ביטוח: חיים סאמט נבחר ליו"ר החברה, מועמד של אקירוב נכנס

תוצאות ההצבעה בכלל פיננסים מלמדות כי חיים סאמט נבחר ליו"ר החברה; אלפרד אקירוב הכניס מועמד וכן אייל לפידות; כרגע במניין התומכים בעסקת כלל-MAX תיקו; משמעות הדברים: עסקת כלל-MAX ממשיכה | פרסום ראשון
ניצן כהן |  1
אלפרד אקירוב (צילום יחצ)
תוצאות ההצבעה בכלל ביטוח. חיים סאמט נותר יו"ר החברה. אהרון פוגל נבחר וכן מוקי אברמוביץ' במניין תומכים/ מתנגים לעסקת כלל-MAX יש תיקו 4 תומכים מול 4 מתנגדים.
חיים סאמט, יו״ר כלל ביטוח ופיננסים: ״אני מבקש להודות לציבור בעלי המניות, ששב והביע אמון מחודש בדירקטוריון החברה ובחבריו, ומקבל בברכה את שני הדירקטורים החדשים- אהרון פוגל ומוקי אברמוביץ.
 
"כלל הציגה בשנתיים האחרונות מפנה חיובי בתוצאותיה ונכנסת לשנת 2023, במטרה להמשיך ולהשיא ערך לכל מחזיקי העניין שלה. אני סמוך ובטוח, כי הידע הרב בתחומי הביטוח והפיננסים שמביאים עמם הדירקטורים החדשים, יחד עם נסיונם העשיר והמגוון של חברי הדירקטוריונים בכלל החזקות ובכלל ביטוח, ובשיתוף פעולה עם הנהלת החברה, יסייע לנו להמשיך ולהוביל את כלל להצלחתה ולמקומה הראוי בענף״.
אם כן, בסופו יום יום חיים סאמט נותר יו"ר החברה, ורדה אלשייך לא תמשיך כדירקטורית, מלי מרגליות נבחרה לכהונה נוספת, מיה ליקוורניק נבחרה לכהונה נוספת, דוד גרנות - דירקטור מטעמו של אלפרד אקירוב נבחר לכהונה נוספת, אהרון פוגל מטעמו של אקירוב נבחר לכהן בדירקטוריון, מוקי אברמוביץ' מטעמו של אייל לפידות נבחר לדירקטוריון.
כרגע למעשה הדירקטוריון של כלל ביטוח נותר מאוזן כשמצבת התומכים בעסקת כלל-MAX עומדת על 4 ואילו המתנגדים או לפחות המתנגדים לכאורה עומדים על 4 מה שאומר שעסקת כלל-MAX נמשכת כרגיל בהמתנה לאישור הרגולטורים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מציע לערוך הצבעה של בעלי המניות
    dw 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהתחשב בתיקו בדירקטוריון הייתי מציע לערוך אסיפה כללית של בעלי המניות ובה אנחנו - בעלי המניות, נצביע אם ברצוננו להתקדם עם רכישת מקס או לא. בסופו של דבר מי שלוקח את הסיכון בעיסקה זה אנחנו, בעלי המניות, ולא הדירקטורים או הנהלת החברה. הם מקבלים משכורת כל חודש. אנחנו אלה שמביאים את הכסף ואלה שנושאים בסיכון אם הקניה תתברר ככשלון. לדעתי תימחור מקס מופרז ואני כבעל מניות כלל ביטוח מתנגד לרכוש את מקס לפי ש"ש כ"כ כ"כ גבוה כמו 2.5 מיליארד. אינני פוסל את הרכישה באופן עקרוני כמובן, שכן זו חברה טובה, אבל לפי שווי של 2.5 מיליארד? זה מוגזם. אם תמחור העיסקה ירד ל 1.5-2 מיליארד אז אני מוכן לשקול לשנות דעתי.
    סגור