השוק

בטמבור עוברים לפלטפורמת תשלומים חדשנית

חברת טמבור מתקדמת לדור הבא. לאחרונה חברת סילברנט מקבוצת מלם תים הטמיעה בחברה פלטפורמת תשלומים חדשנים - V.Payment
מערכת ice | 
רו"ח אור לוטן, CFO טמבור (צילום אורן דאי)
חברת סילברנט (Silver.net) מקבוצת מלם תים הטמיעה בחברת טמבור מערכת V.Payment – פלטפורמת תשלומים חדשנית, לניהול כל תשלומי והעברות המט"ח של החברה. האפליקציה מספקת פתרון Payment Factory ומאפשרת קבלת הוראות תשלום מכל סוגי מערכות ה-ERP ומערכות התזרים בארץ ובעולם, כגון SAP, פריוריטי, ORACLE APP, תפנית, SBO ועוד וכן מנהלת באופן דיגיטלי מלא את סבב האישורים והחתימות על התשלומים, כולל שידור דיגיטלי מלא לכל הבנקים.
אפליקציית V.Payment מאפשרת העברות כספים מקומיות ובינלאומיים (מט"ח), העברות לספקים, לשותפים, לנותני שירות ולחברות בנות. כחלק מהתהליך האוטומטי, היא מאפשרת ניהול של כל פרוטוקלי זכויות החתימה בארגון, מנגישה באופן דיגיטלי סבבי חתימות בין המנהלים, כולל התראות במייל לחותמים, ניהול עדיפויות ודחיפויות של תשלומים ועוד.
 
רו"ח אור לוטן, CFO של טמבור, מסר: "כחלק מתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בטמבור, הטמענו את הפתרון המתקדם של סילברנט לביצוע תשלומים באופן אוטומטי מלא".
איריס גפן שווה, סמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי בחברת סילברנט מקבוצת תים אמרה: "הפתרון בטמבור מאפשר ביצוע של מאות העברות מט"ח בחודש. הפרויקט כלל התקנה בסביבה מאובטחת והתממשקות מול מערכת ה-SAP בחברה. אפליקציית ה-Payment החליפה בטמבור את ההעברות הידניות והשלימה טרנספורמציה דיגיטלית מלאה של כל תהליכי התשלום בטמבור מול כל הבנקים, כולל בקרות חכמות על פרטי המוטבים, בקרת חשבוניות כפולות, בקרת סכומים וצירוף מסמכים סרוקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה