השוק

הפאה לא יורדת: ליהי קורנובסקי תמשיך כפרזנטורית תפוזינה

השחקנית המוערכת תשמור על הפאה הכתובה מאייקונית לעונה שלישית של פרסומות עם מותג המיצים 
מערכת ice | 
ליהי קורונובסקי (צילום רפי דלויה)
השחקנית המוערכת ליהי קורנובסקי קיבלה מתנה מיוחדת לרגל יום האישה, חידוש חוזה הפרזנטורית של "תפוזינה" לעונה נוספת. זו העונה השלישית של קורנובסקי עם הפאה הג'ינג'ית, שממשיכה את המסר של נערת תפוזינה שעושה "מה שבא לה". 
הקמפיין לרגל חג הפורים ויום האישה, ניצלה תפוזינה להדגיש, שמודל החיקוי אליו מתחפשות בנות בפורים צריך להיות נאמן למציאות. ולכן, במקום להצטלם עם תחפושת של רופאה, הובאה לסט צילומי "פורים-יום האישה לפי תפוזינה" רופאה אמיתית, ד"ר נטע יסוד אלון, שגם אחרי משמרת ארוכה בבית החולים נכנסה במקצועית לסט הצילומים והודתה שהיא מוכנה לשקול הסבה מקצועית, כי על סט הצילומים קצת יותר פשוט ממשמרת בבית החולים.
 
קורנובסקי כיכבה על המסך שלכם בשנים האחרונות בין היתר בסדרות 'מלכות', 'כפולים', 'קיבוצניקים' ו'לאבד את אליס', ואשר התחתנה לאחרונה עם השחקן רועי ניק, אותו הכירה על סט הצילומים של קיבוצניקים, דיגמנה ל-Factory54 וחלקה בראיון ל-FASHION FORWARD מקבוצת מאקו את סודות האופנה שלה.
בראיון ל-TMI, אמרה קורנובסקי כי היא זו שהציעה נישואים לרועי ניק, כשהשניים התארסו בטיול משותף בניו יורק ואמרה כי היא לא מתביישת בעובדה שהיא זו שהציעה נישואים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה