השוק

מחסור חמור באלכוהול בכל העולם: המשקאות הפופולריים יורדים מהמדפים?

מזג אוויר קיצוני במהלך השנים האחרונות במקסיקו ובאזורים אחרים בעולם פגע בייצור היבול של הבסיס והמרכיב העיקרי בטקילה, אגבה, כמו גם במסקל
מערכת ice | 
אלכוהול (צילום UNSPLASH)
מזג אוויר קיצוני במהלך השנים האחרונות במקסיקו ובאזורים אחרים בעולם פגע בייצור היבול של הבסיס והמרכיב העיקרי בטקילה, אגבה, כך על פי המטאורולוג הראשי של Everstream Analytics, ג'ון דייויס.
בתקופה שבה נחוצים יבולי אגבה גדולים כדי לענות על הביקוש, מזג האוויר הקיצוני במקסיקו מגביר את הבעיות ואת פוטנציאל המחסור של המוצר", אמר דייוויס. היבול של האגבה יכול לעמוד בבצורת ארוכה ללא בעיה, אך יחד עם זאת, כאשר התנאים כה קיצוניים, אפילו יבול כמו אגבה סובל.
 
גידול האגבה גדל במשך מאות שנים באזורים טרופיים בעולם, אך המקור שלו זה במקסיקו, כאשר מייצרים ממנו גם מסקל. הביקוש העולמי לטקילה היה על הצד הגבוה בשנים האחרונות, מה שהגביר את הצורך בקצירי אגבה גדולים כדי לספק את הביקוש", אמר דייוויס. האם ייצור גידולי אגבה ישתפר בקרוב? הנושא כרגע במקסיקו הוא יובש קיצוני שפוקד את המדינה, לדברי דייוויס.
המדינה חותה חופש יבש במיוחד עם טמפרטורות גבוהות מהרגיל. במבט קדימה, דייויס אמר שאין אינדיקציה לשיפור כלשהו במצב שכן מזג האוויר הקיצוני ממשיך גם אל תוך האביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה