השוק

הרווח הנקי של לפידות קפיטל גדל ב23% ב-2022

לחברות הקבוצה יתרות מזומנים בסך של כ-1.73 מיליארד שקל; החברה עברה לעודף מזומנים נטו של 131 מיליון שקל לעומת חוב נטו של 31 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
יעקב לוקסנבורג (צילום מתוך אתר דניה סיבוס)
קבוצת לפידות קפיטל ראתה הרווח הנקי לבעלי המניות גדל ב23% ל-233 מיליון ב-2022, זאת לעומת כ-190 מיליון בתקופה המקביל אשתקד, כך עולה מהדוחות הכספיים שהחברה פרסמה היום (שלישי). 
לחברות הקבוצה יתרות מזומנים (לרבות בטוחות סחירות ופיקדונות מוגבלים) בסך של כ-1.73 מיליארד שקל. החברה עברה לעודף מזומנים נטו של 131 מיליון שקל לעומת חוב נטו של 31 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 
 
במהלך שנת 2022, הכריזו חברות הקבוצה על חלוקת דיבידנדים בהיקף של כ-266 מיליון שקל, מתוכם חלק לפידות מסתכם בכ-145 מיליון שקל. דירקטוריון לפידות החליט על חלוקת דיבידנד בסך 10 מיליון שקל, סך הדיבידנדים שהוכרזו בגין שנת 2022 יסתכם ל-80 מיליון שקל.
יעקב לוקסנבורג, יו"ר קבוצת לפידות קפיטל: "המצב הנוכחי של ריבית יקרה, חוסר וודאות בסביבה העסקית, ואירועים חיצוניים של חוסר יציבות כלכלית עולמית הביאו אותנו לאמץ את הגישה השמרנית של הקפדה על נזילות לעת הזאת על פני הרפתקאות והשקעות ממונפות. אנחנו נשענים על חברות הקבוצה שכולן פועלות בישראל, במטרתנו להרחיב ולהעמיק את הקיים לתחומים נוספים שקשורים לחברות הקבוצה וכן להתרחב לתחומים נוספים."
אריק שפיר, סגן יו"ר לפידות קפיטל: "חברות הקבוצה הציגו במהלך השנה שיפור בכל הפרמטרים, תוך דגש על רווחיות, הגדלת נזילות והקטנת חוב. הרווחים המשמעותיים, אפשרו לכל קבוצות החברה לחלק דיבידנדים בסה"כ כולל של כ- 266 מיליון ₪. האיתנות הפיננסית של הקבוצה, מאפשרת לנו להתמודד עם התקופה המאתגרת ולפעול לאיתור הזדמנויות עסקיות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה