השוק

טיגו אנרגיה תספק ל- EDF Israel את מערכת Predict+

כחלק מהעסקה הגדולה בין שתי החברות, טיגו אנרגיה תספק את טכנולוגיית Predict+ שיכולה לספק יכולות ניתוח וחיזוי אנליטיות מתקדמות הממקסמות את הערך הכלכלי של המערכות הסולאריות

מערכת ice | 
טיגו ישראל (צילום TIgo)
טיגו אנרגיה, ספקית מובילה של פתרונות ייצור ואגירת אנרגיה סולארית חכמים, מודיעה היום (רביעי) על הרחבת שיתוף הפעולה עם EDF Renewables ישראל - מפתחת ומפעילה מובילה של אנרגיה מתחדשת, למקסום הערך הכלכלי של חוות סולאריות בישראל באמצעות טכנולוגיית  Predict+.
כחלק מפלטפורמת בינת האנרגיה של טיגו, טכנולוגיית Predict+ תאפשר ל-EDF Renewables לשלב מערכי נתונים רבים ומגוונים על מנת לייצר מודלי חיזוי מדויקים ומותאמים לצרכיה.
 
"אנו נרגשים להרחיב את פעילות הייצור ואגירת האנרגיה המתחדשת שלנו באמצעות כניסה לשוק אספקת החשמל הירוק ישירות לצרכני הקצה. ל-Predict+ יש מוניטין נהדר בתעשייה, הן בקרב יצרני חשמל פרטיים מובילים והן בקרב המספקים הוירטואליים", אמר אילון וניש, מנכ"ל EDF Renewables ישראל.
טכנולוגיית Predict+ מספקת פונקציות משמעותיות עבור EDF Renewables ישראל, כגון: מידול וחיזוי מדויקים של נתוני מוני חשמל המאפשרים קבלת החלטות סחר באנרגיה, לרבות חיזוי מדויק קצר וארוך טווח של צריכת האנרגיה של לקוחות EDF בישראל, ניהול תובנות שוק לגבי ביקוש, היצע אנרגיה מתחדשת ותחזית המחיר בשוק האנרגיה הישראלי.
תכונה נוספת של המערכת היא ביצוע ניתוחי רווחיות ברזולוציה גבוהה תוך שימוש בהכנסות חזויות ובפועל מלקוחות הקצה, כמו גם אינטגרציה ברמת ה- API (ממשק תכנות יישומים) עם מערכות בילינג עבור נתוני צריכה וחשבוניות של לקוחות קצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה