השוק

פלייטיקה ברכישה שנייה הרבעון: זו חברת הגיימינג המצליחה שקנתה

החברה הודיעה על רכישתה של Innplay Labs, חברת פיתוח משחקים למובייל ישראלית שאחראית בין היתר על המשחק המצליח "Animals and Coins"
מערכת ice | 
רוברט אנטוקול (צילום יחצ)
חברת פיתוח המשחקים למובייל פלייטיקה, הודיעה על רכישת "Innplay Labs", חברת פיתוח משחקים במובייל ישראלית שאחראית בין היתר על הלהיט "Animals and Coins". זוהי הרכישה השנייה של פלייטיקה ברבעון האחרון לאחר שרכשה גם את Youda Games.
הרכישה האחרונה של פלייטיקה מבטאת שוב את ההתרחבות האסטרטגית של חטיבת המשחקים למובייל שלה. ברכישת Innplay Labs, פלייטיקה מציגה עלייה פוטנציאלית בהכנסות בז'אנר "משחקי המזל", ז'אנר שפלייטיקה מפתחת אליו המון יישומים. 
 
קרייג אברהמס, נשיא פלייטיקה וסמנכ"ל הכספים אמר: "פלייטיקה בנתה מוניטין של רכישת חברות פיתוח משחקים אסטרטגיות שיעבירו ערך מוסף לבעלי המניות שלנו. הרכישה האחרונה של Innplay Labs, מחזקת את מעמדה של פלייטיקה כחברת פיתוח משחקים מובילה ומתקדמת והיא מבטאת הוכחה נוספת למחויבות שלנו להשקיע בחברות טכנולוגיה ישראליות לא פחות מחברות זרות."
פלייטיקה מציגה הישג נוסף כאשר מוקדם יותר השבוע, סטודיו ווגה, מבית חברת המשחקים הישראלית פלייטיקה, הידוע בעולם המשחקים והסטוריטלינג כיוצר תוכן מהמעלה הראשונה, השיק את המשחק "Ghost Detective" שיופיע במסגרת Netflix Games.
"Ghost Detective", הוא מז'אנר משחקי התעלומה והבילוש. הוא מעביר את השחקנים אל לרחובותיה המסתוריים והאניגמטיים של ניו אורלינס, ארצות הברית, כדי לעזור לרוח הרפאים של בלשית ותיקה המנסה לפענח את תעלומת הרצח שלה עצמה. Ghost Detective הוא משחק מרגש וסוחף, הכלול כעת בחבילת המנויים של נטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה