השוק

תדהר בעסקת ענק: פרויקט בשווי כמיליארד שקל בתל אביב

תדהר חתמה עם היזם נחמיה דוידי על עסקה בה תקים מתחם מגורים חדש באזור לה גוורדיה בתל אביב במיליארד שקל; בנק דיסקונט ילווה את הפרויקט; אורי לוין, מנכ"ל תדהר שימש עד לא מכבר מנכ"ל דיסקונט
ניצן כהן | 
אורי לוין מנכ"ל קבוצת דיסקונט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אורי לוין, אחת הדמויות המבטיחות בכלכלה הישראלית יוצא לעסקת ענק. תדהר שאותה הוא מנהל חתמה על עסקה עם היזם נחמיה דוידי, במסגרתה תקים 420 יחידות דיור ושטחי מסחר ברחוב לה גוורדיה בתל אביב.
במסגרת הפרויקט תקים תדהר 7 בניינים בני 10-17 קומות בהיקף כולל של כ-45 אלף מ"ר עילי וכ-27 אלף מ"ר מרתפים שיכללו תמהיל מגוון של דירות, החל מ-2 חדרים ועד פנטהאוזים, סביב חמש גינות פנימיות.
 
ההשקעה הכוללת בהקמת הפרויקט מוערכת בכ-800 מיליון שקלים והקמתו צפויה להתחיל בחודשים הקרובים ולהימשך כשלוש וחצי שנים.
את העסקה מטעם תדהר הוביל עמי פליישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואת קבוצת תדהר ייצגו בעסקה עורכי הדין אפי לוי, נוי דרהם ושני קובאץ ממשרד פישר ואת נחמיה דוידי ייצגו עורכי הדין גידי סגל ורוני כץ ממשרד סגל-כהן. אדריכל הפרויקט הוא עומר רבין. בנק דיסקונט נבחר ללוות את הפרויקט.
נזכיר כי אורי לוין שימש עד השנה שעברה כמנכ"ל בנק דיסקונט והוא נחשב לאחת הדמויות המבטיחות בעולם הבנקאות. לוין פרש באופן מפתיע מדיסקונט והלך לנהל את קבוצת תדהר שהיא קבוצת נדל"ן משמעותית בכלכלה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה