השוק

אנבידיה בנסיקה: כך היא עומדת לעקוף את אמזון

יצרנית השבבים האמריקאית אנבידיה, נמצאת באחת התקופות הטובות ביותר בתולדות החברה. במקביל לפיתוחים פורצי הדרך, שווי המנייה ושווי השוק שלה החברה רק ממשיך לטפס ועל פי התחזיות אם היא תמשיך במגמה הנוכחית היא עומדת לרשום הישג היסטורי ולעקוף את שווי השוק של אמזון
עידו מור | 
ג'נסן הואנג, ג'ף בזוס (צילום shutterstock)
יצרנית השבבים האמריקאית אנבידיה, ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה כאשר לצד הפיתוחים החדשים שהיא משיקה וחידוש המסחר עם סין, שווי המנייה ושווי החברה ממשיך לעלות באופן מטאורי ונכון לעכשיו, הוא עומד על 1.715 טריליון דולר.
על פי דיווח של רויטרס, החל מתחילת השנה, שווי השוק של החברה עלה ב-40% כשהוא עומד על 1.715 טריליון דולר. על כן, במידה ומגמת הצמיחה של החברה תמשיך בכיוון הנוכחי היא תרשום הישג נקודת ציון היסטורית שבה שווי השוק של יעקוף את זה של ענקית הקמעונאות אמזון, אשר עומד על 1.767 טריליון דולר (רק שלושה אחוזים משווי השוק של אנבידיה).
 
לאחר שאנבידיה, תעקוף את אמזון, המשוכה הבאה שלה היא תאגיד אלפבית, שבבעלותו ניתן למנות את: גוגל, יוטיוב, ג'ימייל, וויז ועוד חברות רבות. שווי שוק של אלפבית נכון להיום, נעמד ב-1.812 טריליון דולר.
העלייה המטאורית של אנבידיה, קשורה קשר הדוק להשתלבות של טכנולוגיית הבינה המלאכותית בחיינו, לזינוק בשימוש בה וכיוצא מכך גם עלייה בדרישה לשבבים ורכיבי חומרה רלוונטים לתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה