רכילות עסקית

בית ההשקעות בשיתוף פעולה: היוטיוברית שתלמד את הילדים שלכם לחסוך

משפיענית הרשת יוליה ספקטור תככב בסדרת סרטונים בנושא חינוך פיננסי לדור הצעיר. הפרויקט ייקרא "בית ספר לכסף" והתכנים יעלו בערוץ התוכן "משתלם לדעת מור" שהחל את פעילותו מוקדם יותר השנה
מערכת ice | 
קרן מור (צילום שי פרנקו)
היוטיוברית והבלוגרית יוליה ספקטור תייצר סדרת סרטונים על חינוך פיננסי יחד עם בית ההשקעות מור, כך פורסם היום (שלישי). הסרטונים הם חלק מהפרויקט "משתלם לדעת מור" של בבית ההשקעות וייקראו "בית ספר לכסף". 
"משתלם לדעת מור" הוא אתר וידאו שהוקם מוקדם יותר השנה והוא מספק חינוך פיננסי לציבור הרחב. האתר כולל סרטונים למבוגרים המעבירים ידע פיננסי עדכני ומקצועי מפי מנהלות ומנהלי ההשקעות בקבוצת מור ואנשי ונשות מקצוע בתחומים שונים. 
 
יוליה ספקטור היא משפיענית רשת לילדים ונוער. לעמוד היוטיוב שלה יותר מ-120 אלף עוקבים והיא יצרה סרטונים ויראליים שונים. הסרטון הוויראלי ביותר שלה ביוטיוב הוא סרטון בו היא אוכלת רק אוכל כחול במשך 24 שעות. סרטוניה ברשתות השונות צברו מיליוני צפיות. שיתוף הפעולה נועד לקדם העברת ידע פיננסי מדויק לדור הצעיר. 
"לידע פיננסי שנצבר כבר בגיל צעיר משמעות רבה על אופן ההתנהלות בבגרות", מסרה הדר רז, סמנכ"לית שיווק וקשרי חוץ במור בית השקעות. "בחרנו לשתף פעולה עם היוטיוברית המוכשרת יוליה ספקטור ששמה דגש בתוכן שלה, בין היתר, גם על ערכים והעצמה של קהל העוקבות והעוקבים שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה