רכילות עסקית

הזמרת הבינלאומית רכשה מטוס מהתעשייה האווירית. כמה היא שילמה?

הכוכבת הקולומביאנית התחדשה במטוס פרטי אותו רכשה היישר מהתעשייה האווירית בישראל. כמה הוא עלה לה ואיך היא שדרגה אותו? 
מערכת ice |  1
זמרת (צילום shutterstock)
הזמרת שאקירה כבר החלה את סיבוב ההופעות שלה באמריקה הלטינית לפני כשבועיים, ולמרות שנאלצה לבטל שתי הופעות בגלל כאבי בטן, היא יכולה לנצל את ההפסקה הקלה כדי להשוויץ במטוס הפרטי החדש שלה, אותו היא קנתה מישראל.
הכוכבת הקולומביאנית שחלקה בעבר מטוס פרטי עם מי שהיה בעלה, ג'רארד פיקה, התחדשה במטוס מדגם Gulfstream G280 אותו בנתה התעשייה האווירית של ישראל ושוויו מוערך בסכום של 26 מיליון דולר. תחזוקת המטוס מוערכת בסכום של מיליון דולר בשנה. על גבי המטוס היא הוסיפה שדרוג בדמות ציור של זאב בצבע פוקסיה ורוד - כך שאי אפשר יהיה לפספס אותו במסלולי ההמראה והנחיתה. 
 
@quiencom Shakira estrenó un nuevo jet de lujo 🔥: se trata de un Gulfstream G280 de 26 millones de dólares, personalizado con un diseño de loba fucsia. El primer vuelo fue de Barranquilla a Miami, acompañada por sus hijos, Milan y Sasha, antes de arrancar su gira latinoamericana. El jet, registrado bajo el fideicomiso del Banco de Utah, le asegura viajes con todo el confort que merece la loba mayor. . . . . . . . . . . . . (Video: Grosby Group) #shakira #ShakiraShakira ♬ MY TYPE (Slowed) - DJ ZBK & RD12

שאקירה חנכה את המטוס החדש שלה כשהמריאה עם בנה סשה מקולומביה למיאמי בארצות הברית וככל הנראה היא תמשיך להשתמש בו ולטוס ברחבי הגלובוס במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה.
כזכור, הזמרת עם הירכיים שלא משקרות, נמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות שלה "Las Mujeres Ya No Lloran" אותו התחילה רק בחודש שעבר. במסגרת סיבוב ההופעות הזמרת תופיע באמריקה הלטינית, ארצות הברית וקנדה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל לא מוכרת את מטוסי G280 ללקוח הסופי
    ע. 03/2025/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המטוס אמנם מתוכנן ומיוצר בארץ על ידי התעשייה האווירית אבל הוא נמכר ללקוחות על ידי חברת Gulfstream שהיא בעלת הזכויות על המטוס. גם ההתאמה של עיצוב הפנים והצביעה החיצונית נעשות בארצות הברית ולא בארץ. מטוס ה G280 הוא מתחרה רציני בשוק מטוסי המנהלים הבינוניים, אבל ללא השותפות עם חברת Gulfstram ,ספק אם התעשייה האווירית הייתה יכולה למכור, ובעיקר לספק תמיכה טכנית בכל העולם. יש במה להתגאות ועדיין כדאי לא להיסחף לכותרות שגויות
    סגור