רכילות עסקית

לא נשארו אדישים: Infinity Labs משקמת את יער כיסופים בעוטף עזה

חברת הבת של מטריקס באמצעות קק"ל, תסייע בשיקום כאשר ינטעו עובדי החברה ובוגרי תכנית ההכשרה של החברה עצים ביער כיסופים בחודשים הקרובים. כמו כן, תעניק עד סוף השנה הכשרה יוקרתית ומקיפה ללא עלות לעוד כ-200 בוגרים מצטיינים
כפיר אדר | 
סטיבן הררי (צילום יובל חן)
בעקבות גל ההסלמה האחרון, Infinity Labs, חברת בת של מטריקס, נרתמת לשיקום יער כיסופים בעוטף עזה באמצעות קרן קיימת לישראל. חברת Infinity Labs, שעוסקת בהכשרה והעסקת אנשי פיתוח תוכנה לתעשיית ההייטק המקומית, לא נשארה אדישה למראות הקשים מהדרום בימים האחרונים ובמסגרת שיתוף הפעולה עם קק"ל ינטעו עובדי החברה ובוגרי תכנית ההכשרה של החברה עצים ביער כיסופים בחודשים הקרובים.
סטיבן הררי, מנכ"ל משותף ומייסד החברה, אמר: "ליבנו עם תושבי עוטף עזה והחלטנו לבטא את זה לא רק במילים חמות, אלא גם במעשים. אחד העקרונות המנחים אותנו בעבודתנו היום-יומית הוא לדאוג לעתיד התעשייה בארץ ובעולם, באמצעות נטיעת כלים ויכולות ייחודיות בדור חדש של עובדים. באמצעות נטיעת עצים חדשים והחייאת השטחים שנהרסו, נוכל ליישם גם שם עקרון זה ולייצר תקווה לעתיד טוב יותר עבור תושבי האזור".
בנוסף לשיקום היערות השרופים, Infinity Labs תעניק עד סוף השנה הכשרה יוקרתית ומקיפה ללא עלות לעוד כ-200 בוגרים מצטיינים בעלי נטייה וחשיבה ריאלית, המעוניינים לקדם קריירת פיתוח תוכנה בינלאומית מאתגרת ומתגמלת. מתוכם עד 35 תקנים ישוריינו לתושבי עוטף עזה.
דניאל גיגי, מנהל מרחב דרום בקק"ל אמר: "עם התחדשות טרור העפיפונים והירי על עוטף עזה ורחבי הארץ, מאוד מחממת את ליבנו ברגעים קשים אלו, תמיכתה של חברת Infinity Labs, אשר תסייע לנו לשיקום יער כיסופים בעוטף עזה והחזרת החי והצומח למצב טרום העפיפונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה