רכילות עסקית

צפו: נועה קירל בהופעה פרטית בבת מצווה הראוותנית שגיא בלושינסקי ערך לביתו

היזם השקיע באירוע מפוצץ עבור ביתו כוכבת הרשת אן B, שכלל הופעה פרטית של נועה קירל ושלל אטרקציות, שורה של אנשי עסקים ודמויות מוכרות הגיעו לעשות כבוד
כפיר אדר | 
גיא בלושינסקי ואבי בניהו (צילום אביב חופי)
איש העסקים גיא בלושינסקי ואשתו דנה, חגגו לביתם, אן B, הזמרת וכוכבת הנוער בת מצווה באירוע נוצץ (כהרגלם) במיוחד שהתקיים בחוות רונית והופק על ידי הפיקה אירית רחמים, אשר מזוהה מאוד בהפקת אירועים בסדר גודל כזה. נועה קירל באה והופיעה ושמחה את הקהל.
לאירוע הגיעו מיטב אנשי עסקים המובילים בישראל וביניהם שלמה לוסטינג, איש הנדל"ן, ירון משורר, משנה למנכ"ל אשטרום, איש העסקים ומנכ"ל תדיראן, משה ממרוד, היזם יניב ויצמן, יועץ התקשורת אבי בניהו, חיים רביבו, רוני מאנה, לאון שניידרובסקי, משה גולברי, עמוס לוזון, אלי פפושדו ועוד.
האם דנה בירכה את ביתה: "חיבת תודה ענקית לאירית רחמים על ארוע מטורף שרואים רק בסרטים הפקה מקצועית צוות מדהים מקצועי חם רוצה לומר כל כך הרבה אבל מרוב התרגשות של ארוע שרואים פעם בחיים את מפיקת על חלל אבל את זה אני תמיד יודעת כבר עברנו איתך ארועים מטורפים שהפקת לנו אבל פה כבר אין לנו מילים הרגת אותנו אז שוב תודה ענקית זה לא מובן מאליו לך ולצוות המטורף שלך".


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה