רכילות עסקית

מנכ"ל אדידס ישראל פינק במתנה את זוכי מדליית הארד

שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק, זוכי מדליית הארד בטקויו, התארחו לאירוע מצומצם במשרד אדידס ישראל להרמת כוסית, וגם על הדרך קיבלו הטבה מפנקת מהמנכ"ל החדש טיבו דוראנד על ההישג
מערכת ice | 
שגיא מוקי פיטר פלציק אדידס (צילום יחצ)
עם סיומה של אולימפיאדת טוקיו 2020, האלופים האולימפיים ממשיכים לגרוף את ההישגים וגם להוקיר תודה לנותני החסויות, והפעם הגיעו אלוף העולם לשעבר שגיא מוקי ופיטר פל'ציק, זוכי מדליית הארד להרמת כוסית במשרדי אדידס.
הספורטאים הגיעו לאירוע מצומצם במשרדי אדידס וזאת להרמת כוסית והבאת כבוד לזוכי המדליה אצל נותנת החסות הספורטיבית של השניים.
באירוע המצומצם נכחו מנכ"ל אדידס ישראל החדש, טיבו דוראנד, כמו גם עובדי החברה. במהלך האירוע העבירו שגיא מוקי ופיטר פל'ציק הרצאה קצרה עבור עובדי החברה על הדרך הספורטיבית שלהם וטיפים איך להיות אלופים.
מנכ"ל אדידס ישראל, טיבו דוראנד, הביא גם בשם נותנת החסות מתנה על ההישג המרשים של נבחרת הג'ודו בזכייה במדליית הארד והביא לשניים במתנה חופשה מטעם אדידס.
הספורטאים מסיימים שבוע עמוס בפגישות והרמות כוסית, כאשר שגיא מוקי התארח גם במשרדי תדיראן יחד עם משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה - נותני החסות שלו בשש השנים האחרונות, שגם הבטיחו שכל עוד מוקי מתאמן הם יעניקו לו חסות.
פל'ציק התקבל בטקס במשרדי קבוצת אלבר בראשון לציון והמנכ"ל אורן אלעזרא, שהאריכו את החסות לספורטאי עד האולימפיאדה הבאה וגם העניקו לו רכב ל-3 שנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה