רכילות עסקית

מנכ"ל חברת הספורט-טק מארח את ראש עיריית אשקלון

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם התארח במשרדי חברת הספורטק-טק Lsport ושני הצדדים ניסו לייצר שיתוף פעולה. מנכ"ל Lsport: "תומר גלאם הגיע לבקר, להקשיב וללמוד איך לפתח עוד את האזור עם חברות היי-טק נוספות"
מערכת ice | 
הנהלת Lsport ותומר גלאם (צילום סיון מטודי)
מנכ"ל חברת הספורט-טק Lsport, דותן לזר אירח אמש (שלישי) את ראש עיריית אשקלון תומר גלאם שהסתובב בין העובדים במרחב העבודה וניסה לייצר שיתופי פעולה בכדי שהחברה תגייס עובדים מאשקלון.
כאמור, אמש ביקר ראש עיריית אשקלון תומר גלאם בחברת הספורט-טק הבינלאומית Lsports, חברת הייטק  אשר מעסיקה למעלה מ-100 עובדים כאשר מרביתם מאזור אשקלון והסביבה. בביקור דנו הנהלת החברה וראש העיר על שיתופי פעולה עתידיים תוך מתן עזרה בגיוס עובדים חדשים ופתיחת קו ישיר בין העירייה וחברות ההייטק הנוספות אשר נמצאות באזור.
עם פרוץ משבר הקורונה בישראל, בעיריית אשקלון שמו למטרה להשאיר את עובדי חברות ההייטק "בבית". כחלק מהפעולות הנעשות בעיר בשנה החולפת ולאחר מבצע 'שומר חומות', ראש עיריית אשקלון תומר גלאם החליט לנסות לפתח את תחום הייטק והיזמות הטכנולוגית בעיר. על פי התוכנית האסטרטגית התעסוקתית המתגבשת לשנים הבאות ועם בניית פארק ההייטק החדש אשקלון מכוונת להיות בירת הייטק, חברות טכנולוגיות נוספות יקומו ועובדים שהיו רגילים לנסוע בכל יום לעבודה במרכז, יוכלו לעבוד באותם תנאים שהיו רגילים רק קרוב יותר לבית.
ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם אמר: ״בשורת ההייטק באשקלון הולכת ותופסת תאוצה. אני שמח לראות כיצד החברה, שהוקמה וגדלה באשקלון, מצליחה ברמה הלאומית והבינלאומית ומספקת עשרות מקומות תעסוקה לתושבי העיר. אני משוכנע כי עם הקמתו של פארק ההייטק באשקלון, הגדול בישראל, ומימוש ההכרזה על אשקלון כעדיפות לאומית א׳ לתעשייה ותעסוקה שתסייע למשוך יזמים, משקיעים וחברות מתקדמות ועתירות ידע, אנחנו נצליח להוביל גם את תחום ההייטק בישראל. אני מברך את בעלי החברה על החזון והמימוש שלו, כאן בעירנו המתפתחת, ועומדים לצדו ולרשותו בכל נושא״.
דותן לזר, מנכ"ל ומייסד-שותף בחברת הספורט-טק Lsports הוסיף: "חברת Lsports היא מחלוצות ההיי-טק בדרום ובאשקלון בפרט. אנחנו כאן באשקלון כבר כמעט עשור, קודם כל מציונות ומאהבת העיר. אנחנו מברכים על כך שראש עיריית אשקלון, תומר גלאם הגיע לבקר, להקשיב וללמוד איך לפתח עוד את האזור עם חברות היי-טק נוספות. זה הזמן להודות לו על כך ולקוות לשיתוף פעולה פורה בעתיד הקרוב והרחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה