רכילות עסקית

כך מנכ"ל ביטוח ישיר החליט לפנק את אלפי העובדים

פארק השעשועים סופרלנד נסגר במיוחד עבור 1,500 העובדים של ביטוח ישיר ובני משפחותיהם שקיבלו גיבוש ענק ומפנק ממנכ"ל החברה קובי הבר: "חשוב לנו שכל העובדים ידעו שאנו מעריכים את תרומתם לחברה"
מערכת ice |  1
קובי הבר ביטוח ישיר (צילום עידן כנפי)
חברת ביטוח ישיר חגגה השבוע ל-1,500 העובדים ובני משפחותיהם באירוע המשפחות המסורתי הנחגג מדי שנה. המנכ"ל קובי הבר הפתיע כאשר הפעם בני המשפחה נהנו במיוחד מהמחווה של הנהלת החברה.
האירוע הגיע לאחר תקופה ארוכה בה החברה לא יכלה להוציא לפועל גיבוש ענק בעקבות הקורונה, ובאירוע הוקרה לעובדים, המנכ"ל קובי הבר סגר במיוחד עבור האלפים שהגיעו את כל פארק השעשועים הסופרלנד שבראשון לציון ביום מפנק במיוחד. יש לציין כי גם בתקופת הקורונה ביטוח ישיר פעלה רבות לחיזוק רווחת העובדים ולקיום אירועים חווייתיים עם בני משפחותיהם, בהתאם להגבלות ההתקהלות.
קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר מסר כי "אחרי תקופה ארוכה שהקורונה איתנו, סוף סוף יכולנו להוציא לפועל את אירוע המשפחות השנתי של חברת ביטוח ישיר. אירוע זה מצטרף לפעילויות רבות שאנו מקדמים לגיבוש עובדי החברה ומשפחותיהם".
עוד הוסיף הבר "חשוב לנו שכל העובדים ידעו שאנו מעריכים את תרומתם לחברה וייהנו גם מערכים נוספים, שבזכותם אנחנו גם זוכים במקומות הראשונים בדירוג BDI מקומות העבודה שהכי כדאי לעבוד בהם."
דפנה קליינר סמנכ"לית משאבי אנוש בביטוח ישיר הוסיפה כי "הקשר של העובדים לחברה הוא הדבר החשוב ביותר עבורנו, ואירועים כאלו מחזקים את תחושת המחוברת והשייכות. לכן, גם בתקופת הקורונה ניסינו להיות מקוריים ויצירתיים. מקומות הבילוי היו סגורים, אז דאגנו להקים במשרדי החברה בית קפה וקונדיטורית פופ אפ עם אור שפיץ, וגם לייבא את שוק מחנה יהודה למשרדים בפתח תקווה."
עוד מוסיפה קליינר "מהרגע שנפתח המשק, ביטוח ישיר הייתה בין הראשונים לקיים אירוע מושקע בפארק הירקון עם כל עובדיה. באירוע הופיעו טובי הזמרים, חנן בן ארי ועדן חסון, וציינו ביחד את הזכייה של ביטוח ישיר במקום השני והמכובד של מדד BDI, במקומות העבודה שהכי טוב לעבוד בהם. בנוסף, הצלחנו להפיק את קייטנת הקיץ המסורתית לילדי העובדים, בסוף אוגוסט. מטרתה הייתה לספק פתרונות להורים כשכבר אין קייטנות וסבא וסבתא עסוקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יורודיסני יותר מפנק.. רק אומרת (ל"ת)
    לא עובדת ולא לקוחה 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור