רכילות עסקית

בכירי הספורט-טק הגיעו לאירוע החשיפה של ספורטאים לעולם ההייטק

בכירי ענף הספורט-טק הגיעו לאירוע חגיגי במשרדי wsc-sports בסימן של "ספורט-סטארטאפ ומדיה", האירוע חשף ספורטאי הווה ועבר לעולמות ההייטק. האירוע כלל פאנלים מקצועיים של ספורטאי עבר והווה ובכירי ענף הספורט-טק
מערכת ice | 
בכירי הספורט טק באירוע (צילום ניר קידר, ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל)
ביום שלישי האחרון, נערך אירוע ספורט-טק ישראלי, בהובלת ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל בהובלתם של היו"ר ניר אלון והמנכ"ל מושיקו מישאלוף, וחברת Colosseum בשתי קומות המשרדים המעוצבים של חברת הספורט-טק Wsc-sports, שפיתחה פלטפורמה לוידאו אוטומטי ללקוחות בתחום הספורט ועובדת עם לקוחות מסביב לעולם בינהם - ליגת ה-NBA, גוף השידורים ESPN, ליגת האלופות, ליגת מרוצי המכונית NASCAR, שידורי ה-YOUTUBE TV ועוד.
האירוע התקיים בסימן, קורס "ספורט-סטארטאפ ומדיה" קורס מיוחד בו חושפים ספורטאי הווה ועבר לעולמות ההיי-טק תוך מתן עזרה לשילוב הספורטאים בענף לאחר הקריירה. כאשר נערך סיור מודרך על ידי עובדי WSC-sports במשרדי החברה ועל פועלה של החברה, נערכו פאנלים מקצועיים, טיפים לספורטאים, שאלות תשובות ובעיקר ניסיון חיבור נוסף של הגופים השונים בין הספורטאים לתחום הספורט-טק.
באירוע התקיים פאנל יזמים בתחום הספורט-טק, עם החברות המובילות בתעשייה לא רק בארץ, אלא גם ברחבי העולם, בו שוחחו היזמים עם הספורטאים על התחומים השונים וההזדמנויות, בפאנל השתתפו החברות - PIxellot, Playform, PlayerMaker, Wsc-Sports, Leap.
כמו כן, התקיים פאנלים של ספורטאים מכל התחומים שהשתלבו בחברות היי-טק או הקימו מיזמים טכנולוגים, בפאנל השתתפו גל נבו, ליעד סואץ-קרני, אריאל הרוש, אבישי סמולר.
בין הספורטאים שהגיעו לאירוע  סילבי ז'אן (כדורגל נשים), טל פליקר (ג'ודו), כדורגלנים פעילים כמו עידן ורד (הפועל ת"א) שגם אחד היזמים של סטארטאפ הספורט-טק Skilset, אריאל הרוש (הפועל ב"ש) שהקים את Sellfee4u, עומרי בן הרוש (בני סכנין), דור ז'אן (מכבי פ"ת), דושאן מטוביץ' (עוזר מאמן בני סכנין ועובד בסטארטאפ הספורט-טק Playform)  ושחקני עבר נבחרים - אבי אבגי, שמעון אבוחצירה, גיא חיימוב ועוד רבים וטובים מענפים אחרים כגון - אבישי סמולר (כדוריד), ליעד קרני-סואץ (כדורסל נשים), גל נבו (שחייה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה