רכילות עסקית

בכירי שיכון ובינוי במחווה ליהדות התפוצות

בכירי קבוצת שיכון ובינוי יחד עם ראשי קבוצת "מומנטום", ערכו טיול ברחבי הארץ סביב פרויקטים לאומיים במטרה לחזק את הזהות הלאומית ותחושת השייכות של קהילת התפוצות
מערכת ice | 
שיכון ובינוי ומומנטום (צילום יחצ)
קבוצת "מומנטום" הפועלת לחיזוק הזהות היהודית התארחה השבוע בקבוצת שיכון ובינוי, שיצרו קשר עם ראשי ארגון התפוצות העולמי וערכו טיול משותף.
מומנטום, ארגון אשר פועל בתיאום עם משרד התפוצות, מקדם לאורך השנה טיולים לנשים ולגברים מכל העולם ברחבי הארץ למטרות חיזוק הזהות היהודית והציונית בתוך המשפחות והקהילות היהודיות האמריקאיות,ויש אשר מכנים את הארגון מעין "תגלית" למבוגרים.
הביקור נערך במגוון נקודות ציון שונות ברחבי הארץ - כולן סביב פרויקטים לאומיים שונים ומגוונים שקבוצת שיכון ובינוי מקדמת בשנים האחרונות. מטרת הביקור וקידום הפרויקטים הללו, היא לחזק את הזהות הלאומית ותחושת השייכות של קהילת התפוצות.
בהמשך הביקור, נבחנו כיוונים שונים לחיזוק שיתוף הפעולה בין הארגון לחברה ומטרתו הייתה לחשוף בפני הארגון את פעילותה של שיכון ובינוי בנקודות השונות ברחבי הארץ. לקחו חלק בביקור ראשי קבוצת מומנטום לוס אנג'לס: דוד סיגל, ג'ף סינגר, תמיר כהן וארז גולדמן ובכירי שיכון ובינוי.
בשיכון מסרו ל-ice כי "בשנים האחרונות פועלת חברת שיכון ובינוי לשימור וחיזוק הקשרים עם קהילת יהדות התפוצות. הביקור מבחינתנו מהווה קו ישיר לכך ומטרתו לשמר ולטפח את הקשר עם הקהילה הבינלאומית ולהגדיל את שיתופי הפעולה בין החברה לארגונים שונים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה