רכילות עסקית

מנכ״ל Bird במחווה לעידוד רכיבת נשים, מי הגיע לאירוע?

מנכ״ל חברת BIRD, יניב ריבלין, אירח את השרות: מרב מיכאלי ותמר זנדברג, לאירוע לעידוד רכיבת נשים על קורקינטים ואופניים, וגם נחשפו הנתונים: מהו שיעור הרוכבות על אופניים וקורקינטים בתל אביב-יפו?
מערכת ice | 
יניב ריבלין (צילום דניס קפל)
יניב ריבלין, מנכ״ל חברת BIRD, שהקימה את תחום המיקרו-מוביליטי בכל העולם לפני ארבע שנים, ערך בכיכר הבימה בתל אביב, אירוע לעידוד רכיבת נשים על קורקינטים ואופניים - Women In MicroMobility.
האירוע, שנערך בשיתוף עיריית תל אביב, ועמותת "ישראל בשביל אופניים", התקיים במעמד שרת התחבורה מירב מיכאלי והשרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג.
אליהן הצטרפה סגנית ראש העיר תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה מיטל להבי, יותם אביזוהר מנכ״ל עמותת בשביל אופניים, אורלי סול גרופר מייסדת Women in Mobility, הילה פריימן-קריב מייסדת שותפה ומנכ"לית בחברת סייפר פלייס, אופירה רובין מנהלת חדשנות פתוחה מרכז המו"פ של יונדאי בישראל, עדי וגמן מייסדת ושותפה בקרן טכנולוגיות אקלים - Gordian Climate Ventures, אביתר טרון מנכ״ל אקומושן קהילת תחבורה חכמה, רונן ביתן מנכ”ל Trailze, סמדר איצקוביץ מייסדת ומנכ"לית Smart mobility living lab, חמדת שגיא סמנכ"לית אסטרטגיה, מרכז פיתוח וחדשנות פולקסווגן ישראל, נועה קורין סמנכ"לית פיתוח עסקי EVR מוטורס, שירלי קלוש סמנכ"לית אסטרטגיה גוטו, בר סננס מנהלת קהילה מוביט, תהילה ברנר יועצת חדשנות iKare המייצגת את חברות הענק הצרפתיות valeo ו-Engie, ליאת אבולפיה ברודר כלכלנית בחברה להגנת הטבע, הדר וינברג מומחית MaaS, עמית חן מנהל אופנידן נתיבי איילון.
במהלך האירוע לעידוד רכיבת נשים על קורקינטים ואופניים - Women In MicroMobility, נחשפו גם הנתונים על שיעור הנשים ברכיבה על אופניים וקורקינטים בתל אביב. על פי הנתונים, 23% מהרוכבים על האופניים הינן נשים, וכ-9% על קורקינטים.
"ישראל כיום היא המובילה העולמית בנסיעות למייל בקורקינטים שיתופיים", חשף יניב ריבלין מנכ"ל BIRD. "כשראיתי את הנתונים על כמות הרוכבות המועטה ביחס לגברים, אמרתי שהמצב הזה לא יכול להימשך ולכן הקמנו את האירוע הזה לעידוד רכיבה של נשים. זה נושא שלקחנו על עצמנו פה בת"א להוביל אותו ומפה תצא הבשורה לכל העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה