רכילות עסקית

ניקול ראידמן חושפת: "אני לא ישנה ונראית פח אשפה"

ניקול ראידמן עוררה דאגה בקרה עוקבי עמוד האינסטגרם שלה, אחרי תקופה שהורידה את רמת הפעילות שלה ברשת היא חושפת מה גרם להיעלם
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום פייסבוק/ ניקול ראידמן)
אשת העסקים ואושיית הרשת ניקול ראידמן שנעלמה בשבועות האחרונים מהפעילות ברשת החברתית, פרסמה היום (ראשון) סטורי ראשון בו היא מסבירה מה גרם להיעלמות המסתורית שלה בתקופה האחרונה.
ראידמן שיתפה בסטורי את העוקבים שלה שלטענתה הציפו אותה בשאלות ותהיות לאן נעלמה. המעושרת אמר, "אתם נורא מודאגים לאן נעלמתי, אני מקבלת מלא הודעות, "איפה את", ו-"למה את לא בסטורי", אז אהובים לי אני כאן, אני בארץ. אני עובדת על פרויקט מאוד מאוד חשוב ומאוד גדול וכמו שאתם שומעים כבר אין לי קול, אני כמעט ולא ישנה, החלום שלי לישון כמה שעות. אני נראית כמו פח אשפה אפילו להתלבש כבר אין לי כוח אבל זה משהו שאני עובדת עליו, משקיעה בו את כל האנרגיות שלי ובקרוב מאוד אתם תגלו על מה. אני בקרוב מאוד אחזור לסטורי פשוט אני מותשת, חולמת לישון איזה שעה".

ראידמן ידועה בתור אושיית אינסטגרם פעילה מאוד ועמוד האינסטגרם שלה נעקב על ידי 981 אלף איש - כמעט מיליון איש, לשם השוואה, עמוד האינסטגרם הפופולארי ישראל בידור מחזיק ב-1.1 מיליון עוקבים.
 
כזכור, לפני חודשבנם המשותף של ראידמן ומיכאל צ'רנוי חגג השבוע יום הולדת וכיאה לבן של המעושרת חגג בגדול, ביום הולדת מהסרטים, במלוא מובן המילה. ריצ'י בן ה-7 הזמין חברים להקרנה פרטית בבית קולנוע, שכל מסגרות הפוסטרים שעל קירותיו התמלאו בתמונות של היורש הצעיר לבוש הטוקסידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה