רכילות עסקית

ניקול ראידמן חגגה יום הולדת לבנה, איזו מסיבה אירגנה?

הבן של ניקול ראידמן ואיש העסקים מיכאל צ'רנוי חגג השבוע את יום הולדו השביעי וזכה לחגיגה מעושרת כיד האמא שלו שאף הקדישה לו פוסט בעמוד האינסטגרם שלה
מערכת ice |  3
ניקול ראידמן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
בנם המשותף של ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי חגג השבוע יום הולדת וכיאה לבן של המעושרת חגג בגדול, ביום הולדת מהסרטים, במלוא מובן המילה. ריצ'י בן ה-7 הזמין חברים להקרנה פרטית בבית קולנוע, שכל מסגרות הפוסטרים שעל קירותיו התמלאו בתמונות של היורש הצעיר לבוש הטוקסידו.
את חברי הכיתה של ריצ'י שהגיעו לחגיגה היוקרתית קידמו שקיות הפתעה בסגנון מפתיע, כשבמקום ממתקים העניקה משפחת ראידמן-צ'רנוי משחקי חשיבה ויצירה לכל באי האירוע.
ראידמן שיתפה באינסטגרם שלה ברכת יום הולדת מרגשת לבנה וכתבה, "לפני 7 שנים, נולד ריצארד ראידמן ישראל צרנוי. איך הזמן טס… ילד שלי, חיים שלי, אתה האור, אתה השמש, אתה הכל! אני מאחלת לך לגדול אדם טוב, ישר, יש לך לב ענק וחכמה של גבר בן 40. אתה הגבר בבית שלנו , אתה ילד טהור ואין לך מושג כמה אני גאה להיות אמא שלך!" כתבה המעושרת.
 

עוד בירכה את בן ה-7, "תהיה מי שאתה, תמיד תלך בדרכים ישרות . אתה גנטלמן קטן, שמרגיש אותי ויודע לתת את החיבוק ברגעים הכי קשים שמרימים אותי. אני ומישלי אוהבים אותך עד אין סוף! מזל טוב, אהבת חיי". לילד, אגב, חשבון אינסטגרם על שמו שמחיזק בכ-50 אלף עוקבים. לא כמו אמא שעוד רגע חוצה את המיליון, אבל בהחלט מכובד.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    והחספן: אסי אזר שאמא תומכת בו שיוציא בפניו את ה... (ל"ת)
    ניקי 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ניקול, את בדרך לפשיטת רגל! (ל"ת)
    אאא 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מסיבת רווקים. היו חשפניות? למה לא הזמינו אותי (ל"ת)
    מוחי 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור