רכילות עסקית

מאור בוזגלו נפגש עם צחי חג'ג'. הכדורגלן בדרך לנדל"ן?

השחקן שיפרוש היום רשמית ממשחק פעיל, נפגש עם אחד הבעלים של קבוצת חג'ג', אחת הבכירות בשוק הנדל"ן. האם לכוכב יש כבר תוכנית מוכנה ליום שאחרי?
אור בוקר |  2
מאור בוזגלו (צילום פייסבוק/ מאור בוזגלו)
שעות ספורות לפני שיקיים מסיבת עיתונאים חגיגית, בה יודיע רשמית על פרישתו ממשחק פעיל, נפגש הכדורגלן מאור בוזגלו עם צחי חג'ג', אחד הבעלים בקבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן בע"מ, המוכרת בשם המקוצר קבוצת חג'ג' ונחשבת לאחת החזקות בתחום. קבוצת חג'ג' היא חברה ציבורית ישראלית העוסקת כאמור בתחום הנדל"ן ובהחזקת חברת הבת "רג'נסי". מניות החברה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
בתמונה המשותפת שהעלה בוזגלו לסטורי וחג'ג' מיהר לשתף, נראים השניים מחויכים במיוחד, ומעניין לראות האם לצד הפרשנות בערוץ הספורט בה החל לאחרונה, וכמובן במקביל לריאליטי המצליח "הבוזגלוס", שבימים אלה משודרת עונתו השישית ביס, מתכנן מאור שינוי כיוון מפתיע בדמות כניסה לעולם הנדל"ן.

בוזגלו וחג'ג'. קריירה חדשה בנדל"ן? צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של צחי חג'ג'
בוזגלו, שחגג החודש יום הולדת 34, הנו שחקן בוגרים כבר 15 שנה. את דרכו החל בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וכבר בגיל 14 הוחתם על ידי מועדון הפאר ליון מהליגה הצרפתית. בהמשך הוחתם במחלקת הנוער של מכבי חיפה.
 
כשחקן בוגרים זכה ב-3 אליפויות במדי מכבי חיפה והפועל באר שבע, הוכתר כמלך הבישולים של ליגת העל ב-3 עונות שונות, שיחק בנבחרת ישראל הבוגרת ובנוסף הנו שיאן ההופעות ומלך השערים של נבחרת הנוער בכל הזמנים. בנוסף, שיחק בוזגלו בסטנדרד ליאז' הבלגית והיה שותף לקמפיינים מוצלחים באירופה במדי באר שבע, בכלל זה שערים נהדרים שנצרבו בזיכרון הקולקטיבי של אוהדי הכדורגל מול אינטר האיטלקית וסאות'הפמטון האנגלית.
לדאבונו, אקורד הסיום של הקריירה היה צורם במיוחד, עת פוטר חד צדדית מהפועל תל אביב לאחר שנפצע, וכיום הוא מצוי בהליך משפטי מול הקבוצה בדרישה לתשלום חוזהו כמתחייב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיים
    חיים 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם 200000 אלף דולר ומריאלטי הןא יכול להכנס לעסקי במבה
    סגור
  • 1.
    כשלוןןןןןןןן
    שלמה רמת השרון 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה אף קבוצה לא מוכנה לקחת אותך לא התאמצת רואה בסדרה בוזגלוס את החיים היעוד שלך בושה וחרפה אוהב כסף במקום להוכיח שיש לך מה למכור עוד בכדור רגל פרשת וכאילו ירדו דמעות חרטא ברטא
    סגור