רכילות עסקית

בניית הפרויקט של הסינים הסתיימה בפחות משנתיים, וזו הסיבה

שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, הגיע להתרשם כיצד בונים פרויקט מגורים באשקלון תוך 20 חודשים בלבד, בשיתוף פעולה בין אפגד לחברה סינית. ומה היקף הפרויקט שנבנה בזמן שיא?
אור בוקר | 
שי הניג מנכ"ל אפגד, שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, אבי תפארת סמנכ"ל ננטונג-דקסין ומיי פנג-לין, מנכ"ל ננטונג-דקסין
השבוע הגיע שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, לסייר בפרויקט אפגד בעיר היין, בשכונת עיר היין החדשה באשקלון, המוקמת בימים אלה. מטרת הסיור הייתה לבחון כיצד מתנהלת עבודה באתר בנייה ומה הם הגורמים המשפיעים על קצב הבצוע, וכן לבחון מקרוב כיצד מצליחים לזרז את הבנייה ולמסור דירות לרוכשים בזמן שיא וללא עיכובים. 
השר אלקין  התרשם משיתוף הפעולה המוצלח של אפגד והחברה הסינית Nantong city Daxin Engineering, בייחוד נוכח העובדה שבנייתו של פרויקט 'אפגד בעיר היין', הכולל 247 דירות ב-4 בניינים, בזמן שיא של 20 חודשים בלבד.
 
במסגרת שתוף הפעולה, מספקת חברת Daxin לאפגד את עובדי הביצוע, בעוד שהניהול והפיקוח כולו נעשה על ידי חברת אפגד. הצוותים הסיניים אמונים על מה שמכונה "העבודות הרטובות" בפרויקטים, קרי בניית השלד הטיח והריצוף ועובדים בצמוד לצוותים של החברה.   
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, התייחס לשיתוף הפעולה: "כשאנו בממשלה מעלים את סוגיית משך הבנייה בארץ ותוהים מדוע לוקח למעלה מ-30 חודשים בממוצע לבנות פרויקט מגורים, כשמגיעים לכאן השאלה הזו נראית מצחיקה. בשבילנו מה שעשיתם, לבנות תוך 20 חודשים זה נראה דמיוני. עזרתם כאן, ובפרט לזוגות הצעירים שממתינים להיכנס לדירות החדשות, לחסוך הרבה כסף. אני חושב שחייבים לקצר את משך הבנייה כפי שהיה בעבר, זה יועיל לכולם ואין ספק שכל הענף צריך ללמוד מהניסיון המוצלח שלכם כאן".  
שי הניג, מנכ"ל אפגד: "שתוף הפעולה האדוק בין עובדי שתי החברות הם אלו שמסייעים להצלחת הפרויקט והקמתו בלוחות זמנים קצרים, תוך הקפדה על בטיחות ואיכות ברמה גבוהה. ככל שמשך הבנייה מתקצר, כך הרוכשים מקבלים את דירתם לפני הזמן וחוסכים כסף רב על תקופת השכירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה