רכילות עסקית

אראל מרגלית ואוהד גולדברג חוגגים: זה האירוע היוקרתי שציינו

רגע לפני החג – מסיימי תכנית PlayBeyondBio  נפגשו להרמת כוסית ליצירת שיתופי פעולה בינלאומיים. שמונת החברות בתוכנית מתמקדות בניבוי ואבחון מוקדם של המחלות המרכזיות איתן מתמודדת האנושות 

מערכת ice | 
מארק פאוור, אוהד גולדברג, גלי הלפרין, אפרת מורג ואריק יונהג שגריר שוודיה בישראל (צילום יח"צ)
רגע לפני חג הפסח התקיים אירוע סיום של המחזור השני של מיזם PlayBeyondBio  בתחום הבריאות הדיגיטלית אותו מובילים במשותף, ענקית הפארמה הבריטית-שוודית, אסטרהזניקה, קרן הון הסיכון JVP, ענקית הייעוץ הבינלאומית Accenture, מרגלית סטארט-אפ סיטי, Amazon Web Services והמרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. 
בחזון התוכנית; תמיכה בחדשנות הישראלית בתחום הבריאות הדיגיטלית במטרה לתת מענה לאתגרים המשמעותיים עימם מתמודדת מערכת הבריאות הגלובלית, באמצעות יישום של טכנולוגיות דיגיטליות והגעתן לידי המטופל ומערכת הבריאות, בארץ ובעולם.
בתוכנית שנמשכה שישה חודשים השתתפו שמונה סטרטאפים שנבחרו מתוך 100 מועמדים, אשר זכו לליווי פרטני מצד שותפי התוכנית, קידום שיתופי פעולה עם גופים בינלאומיים, ויצירת חיבורים עם שחקנים מובילים במערכות הבריאות העולמית. בבחירות החברות הושם דגש על חברות בשלבים בוגרים ומתקדמים כדי לאפשר את יישום הטכנולוגיות שפיתחו בטווח הקרוב.  
PlayBeyondBio משלבת בין Evidence Based Medicine עם מדע וטכנולוגיה חדשניים, במטרה להביא פתרונות בזמן הקצר ביותר לשני קהלי יעד: רופאים ומטופלים. בשונה מתוכניות אחרות – התוכנית מתמקדת בקידום "בריאות דיגיטלית" בהיבט המעשי והיישומי על ידי יצירת שיתופי פעולה בין סטארט-אפים לחברות פארמה בינלאומיות, משקיעים, מוסדות בריאות ומובילי הייטק בינלאומים בהם: אסטרהזניקה, קרן JVP,  ענקית הייעוץ הבינלאומית Accenture, מרגלית סטארט-אפ סיטי קומיוניטי, Amazon Web Services והמרכז הרפואי שערי צדק. 
במהלך המחזור השני של התוכנית החברות יצרו קשרים עם בכירים באסטרהזניקה העולמית לקראת יישום של הטכנולוגיות שלהם באופן משותף באירופה, ארה"ב, קנדה וישראל, זכו לליווי אסטרטגי של המוצר וחדירה לשוק על ידי JVP, ועבדו יחד עם Accenture  ו-AWS על מנת לוודא כי התשתית הטכנולוגית שלהם מוכנה ל-scale up בקנה מידה עולמי ובהתאמה למערכת בריאות שונות.
אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP ומרגלית סטארטפ סיטי: "מערכת הבריאות העולמית השתנתה, והיא מתמודדת בעידן שאחרי הקורונה, עם אתגרים גדולים חדשים שמצריכים פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך. הבעיה הגדולה של העולם הופכת להזדמנות ענקית עבור ההייטק הישראלי. לישראל יש תשתית טכנולוגית משמעותית ואקוסיסטם רחב שמאפשרים לה להפוך למובילה עולמית בתחום הבריאות הדיגיטאלית ולהביא לעולם את היוזמות הגדולות הבאות שמשנות את האופן שבו רפואה יכולה להיות נגישה לכל אחד, בכל מקום, ובכל זמן".
אוהד גולדברג, מנכ"ל אסטרהזניקה ישראל: "אסטרהזניקה גאה להיות חברה מובילה בפיתוח של תרופות מצילות חיים עבור כמה מן המחלות הקשות והמסובכות ביותר כיום. חשוב לנו שישראל תיקח חלק משמעותי ביכולת של החברה להביא לשוק גם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שישתלבו בטיפול התרופתי ויעניקו ערך מוסף גדול יותר למטופלים, לרופאים ולמערכת הבריאות. בישראל יש קיימות יכולות ייחודיות  כמו  מאגרי נתונים,  בתי חולים מתקדמים, פיתוח של AI וכדומה שיכולות להצעיד קדימה את המאמץ הזה.  הפעילות של PlayBeyondBio היא חלק מראייה אסטרטגית רחבה ואנחנו בוחנים כל העת אפשרויות נוספות להשקעה באקוסיסטם המקומי. אסטרהזניקה רואה חשיבות בהשקעה בחברות סטרט-אפ בישראל וגאה להוביל את  המיזם הזה".
שמעון אלקבץ מנכ"ל Accenture ישראל: הסטארט-אפים שנבחרו לקחת חלק בתוכנית PlayBeyondBio התקבלו לאחר הליך בחירה קפדני ויסודי שראה לנגד עיניו את צורך השעה וגם את ההזדמנויות הגלומות בתחום הרפואה בעשור הקרוב. כחברה הנושאת בגאון את דגל ההובלה הטכנולוגית והחדשנות ברחבי העולם הרי שאין לנו ספק כי הנבחרת המובילה הזו מייצגת נאמנה את מיטב הטרנדים הבולטים בעולמות המד-טק והוולנס ובהם הטמעת יישומי בינה מלאכותית ועיבוד מתקדם של נתוני ביג דאטה לשם ייעול הליך קבלת ההחלטות. Accenture גאה לתמוך בצוותים המבריקים הללו, לחבר אותם לרשת הגלובלית של השותפים והלקוחות שלנו ולעזור להאיץ ולהרחיב את הפתרונות שלהם".
 
פרופ' דן טרנר, סמנכ"ל מו"פ, המרכז הרפואי שערי צדק: "בכל הנוגע לפיתוח טכנולוגיות בבריאות דיגיטלית, נתונים רפואיים ודגימות ביולוגיות הם התשתית למוצרים חדשים. אנו בשערי צדק יכולים לא רק לספק מידע ודגימות באופן בטוח, אלא גם לספק את הידע הקליני כדי להפוך את הנתונים הללו לרלוונטיים ומשמעותיים עבור חברות המפתחות מוצרים בתחום הבריאות. בשרתי הענק של שערי צדק מתועדים נתונים ממאות אלפי תיקים רפואיים כל שנה, והתפקיד שלנו בתהליך פיתוח הטכנולוגיה הוא לקדם גישה לנתונים, לדגימות, ולידע של הצוותים הרפואיים תוך שמירה מלאה על חסיון פרטים אישיים. אנו מקדמים שיתופי פעולה לבחינת המוצרים בסביבה קלינית אמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה