רכילות עסקית

"זיכרון בסלון" באלביט מערכות: ניצול השואה שריגש את העובדים

ערב יום השואה 2022, אלביט מערכות הזמינה את שמשון לבני בן ה-90 לספר את סיפורו כיצד ניצל בגיל 12 מהתופת בעזרת איש מחתרת יהודית שהתחזה לקצין נאצי
מערכת ice | 
זיכרון בסלון בחברת אלביט (צילום יחצ)
במסגרת האירועים לציון יום השואה והגבורה, קיימה חברת ההיי-טק הביטחונית אלביט מערכות אירוע "זיכרון בסלון", בהשתתפות ניצול שואה שמשון לבני, ששיתף את עובדי החברה בסיפור חייו המעורר השראה וגבורה - על הצלתו וחילוצו כילד בן 12 ממכונות ההריגה של הנאצים.
ניצול השואה שמשון לבני בן 90, יליד בודפשט, הונגריה ריגש את עובדי אלביט מערכות בסיפורו האישי - בריחתו בגבורה מהגטו, כפי שדרשה ממנו אימו לבית יתומים וסיפור ההצלה שלו ע"י המחתרת היהודית של תנועת השומר הצעיר. מר לבני סיפר לעובדי אלביט - כי רק לאחר שנים רבות, הבין שהקצין הגרמני במדים שהורה לנאצים בבית הילדים לשחרר אותו ואת חבריו דקות ספורות לפני הוצאתם להורג היה איש מחתרת יהודית במדים של קצין נאצי.
 

ניצול השואה שמשון לבני ועובדי אלביט מערכות (צילום יחצ)
מאלביט מערכות נסמר: "עשרות מעובדי החברה מתנדבים ומסייעים לניצולי שואה בכל השנה ועושים את כל הניתן כדי שלא יהיו לבד ולא יחסר להם דבר. הקשר האישי בין ניצול השואה שמשון לבני ואלביט מערכות ימשך והחברה תעשה את כל האפשרי להנציח את סיפורו האישי. אלביט כחברה ביטחונית משמעותית לביטחון המדינה תמשיך במסורת זיכרון בסלון להנצחת סיפורי הגבורה מעוררי ההשראה של ניצולי השואה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה