דיגיטל וטק

הבורסה לניירות ערך בשינויים ליום השואה: אלו ההחלטות שהתקבלו

פתיחת המסחר ב-28 באפריל תדחה בשל יום השואה, כאשר המועד של קביעת השער הקובע למימוש פקיעת נגזרי המדדים החודשים והאופציות על מניות חופף לצפירת הזכרון
מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
הבורסה לניירות ערך הודיעה היום (חמישי) על שינויים בלוח הזמנים של המסחר בבורסה ב-28 באפריל, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה אמור להיקבע השער הקובע למימוש ופקיעת נגזרי מדדים חודשיים ואופציות על מניות, במועד החופף למועד השמעת צפירת הזיכרון, בשל כך החליט מנכ"ל הבורסה לדחות את מועדי מסחר הפתיחה.
שלב מסחר הפתיחה במניות קבוצה א' (מניות הכלולות במאגר תמר, יחידות בקרנות סל בשוק המניות, יחידות בקרנות חוץ נסחרות בשוק המניות ויחידות בקרנות נאמנות סגורות) יתקיים במועד אקראי, בין השעה 10:09 לבין השעה 10:10 (במקום בין השעה 9:59 לבין 10:00).
 
שלב מסחר הפתיחה במניות קבוצה ב' מניות שאינן כלולות במאגר תמר, ניירות ערך המירים למניות, מניות מוסדיים ובתעודות התחייבות ניתנות להמרה למניות מוסדיים יתקיים בשעה 20:10 (במקום השעה 15:10.) ביתר מועדי שלבי המסחר לא יחול שינוי.
אגב, לאחרונה הבורסה לניירות ערך פרסמה את דוח הרבעון האחרון של 2021, שמגלה על שבירת שיא בן 29 שנים במספר ההנפקות של חברות חדשות. הכנסות 2021 עמדו על סך של כ-324 מיליון שקלים, 20 מיליון שקלים יותר מהרבעון המקביל אשתקד, גם הרווח הנקי עלה מ-11 מיליון ברבעון המקביל אשתקד ל-14.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה