רכילות עסקית

מנכ"ל דנאל מותקף: "כמנכ"ל חברה נסחרת, אתה חייב הסברים"

בעקבות המוות של שלושה בעלי מוגבלויות באחד המעונות, אורן הלמן עולה להתקפה נגד אילן ישראלי: "אתה לא חושב שמנכ"ל של חברה שתחת אחריותה מתרחש אסון כבד כזה - חייב לנו, הציבור, הסברים?! דנאל כנראה סבורה שאירוע כזה לא צריך לעניין את המשקיעים"
מערכת ice |  9
אילן ישראל, מנכ"ל קבוצת דנאל (צילום Moment הפקות צילום)
אורן הלמן, סמנכ"ל השיווק והרגולציה בחברת החשמל ומייסד דף הפייסבוק סיכוי שווה לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה, יצא בחריפות בטוויטר האישי שלו נגד מנכ"ל חברת דנאל בעקבות האסון בו מתו שלושה בעלי מוגבלויות באחד המעונות של הרשת.
הלמן כתב: "הי, מנכ"ל "דנאל", אילן ישראלי. חברת דנאל, שאתה מנכ״ל שלה, מפעילה את המעון שבו מתו 3 אנשים עם מוגבלות לפני שבועיים. עשרות אחרות אושפזו. אתה לא חושב שמנכ"ל של חברה שתחת אחריותה מתרחש אסון כבד כזה - חייב לנו, הציבור, הסברים?! כמנכ"ל של חבר ציבורית שנסחרת בבורסה, אתה חייב להסביר!".
 
עוד הוסיף: "זה מה שאמרתי שם: "לי יש תחושה של חוסר שקיפות, עמימות שגובלת בהסתרה סביב האירוע. אם דבר כזה היה קורה בבית מלון באילת, למשל, כל המדינה היתה סוערת. דנאל כנראה סבורה שאירוע כזה לא צריך לעניין את המשקיעים בשוק ההון, ושדבר כזה פשוט יעבור מתחת לרדאר הציבורי".
לסיום כתב: "בשלב זה, אי־אפשר לבוא אליהם בטענות מבחינת אחריות, כי עוד יתנהלו חקירות בעניין. אבל לא ייתכן שהחברה מדווחת באיחור על אירוע שבו מתו שלושה בני אדם, ואף אחד מראשיה לא טורח להתייצב בפני הציבור ולהסביר מה קרה"
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    דנאל ארגון פשע (ל"ת)
    דן 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מעונות פרטיים לחוסים בפיקוח משרד הרווחה
    Dan 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על הציבור לדעת שמדובר במעונות שבעל המעון מקבל 15-20 אלף שח לכל דייר מינימום 15000, הם אנשי עסקים שבדרך כלל יורשים את המקום עם הדיירים בפנים , בגלל שהם לא מקצועיים ורובם גרי דיים אז הם נותנים מינימום תנאים כדי למקסם את הרווח , הזוועות שיש בפנים קשים לתאור , אבל מי שרוצה יכול להתקשר לארגון בזכות או עצמאות ולקבל עוד מידע ,, אגב גם ארגון אקים צריך לספר לציבור איפה הוא היה שכל הזוועות קוראים כי גם להם יש נציגות שם עובדת סוציאלית וכן דיירים שאקים משמשת האופוטרופוס זה הכל הכל משמש לצורך רווח כספי מקסימלי בכל הארגונים הללו , הכל בנוי על אינטרסים ,, ממה שאני מכיר ונחשפתי בשנים האחרונות ,, משרד הרווחה חייבת לעשות רפורמה מיידית במקומות הללו , לבקש הסברים גם מבעלי המעונות וגם מאקים וארגונים שמתיימרים לדאוג לחסרי הישע , במקרים הללו כולם ללא יוצא מהכלל אשמים , כולל משרד הרווחה , המפקחים וכו
    סגור
  • 7.
    בושה .דוגמה לבן אנד ג'ריס.
    חזי 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משקיעם זה לא גלידה . אני לא רוצה שכסף שלי יושקע בגזל
    סגור
  • 6.
    מר הלמן,
    אסתר 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בתי שרית ז"ל עברה גיהנום בבית דפנה לבסוף נפטרה באכזריות. את חברת דנאל כמו גם שומרי סף במשרדי הבריאות והרווחה מעניין רק הכסף. אין ערך לחיי אדם. אני מודה לך ומעריכה מאוד את יחסך לבני אדם מוגבלים האהובים אלה. אסתר.
    סגור
  • 5.
    כסף, כסף כסף....
    חנן 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דנאל נולדה להפקת הכנסות מחברי ישע, שמושכים לכך שמואל הפיקוח של משרדי הבריאות והרווחה - מצומצמת להחריד
    סגור
  • 4.
    מנית דנאל
    Red 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    100% צודק. גם הרגולטור היה צריך להתערב ולוודא שהוא מוציא הודעה מסודרת ולא מתחכמת.
    סגור
  • 3.
    מותם של אנשים
    אזרחית 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם אתה חושב שאנשים עם מוגבלויות מעניין את בעלי המקום? טעות גדולה. אותם מעניין רק דבר אחד-כסף!!! אל תצפה לתשובות. אין להם כי הם לא יודעים מה נעשה שם. אותם חוסים לא מעניינים את המדינה ולכן מפקירה אותם בידי בעלי כסף שעושים על גבם הרבה כסף.הביזיון הוא של הרווחה והאוצר שלא הודקים למי מאשרים להקים מעון כזה ולא מפקחים הדוק ביותר על הנעשה במעון.איפה המישפחות? אף אחד לא ראה ולא ידע מה קורה מעבר לדלתות? ביזיון של חברה שכך מפקירה את החלשים ביותר
    סגור
  • 2.
    דנאל
    שמעון 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מעבודות מסודר טחון בכסף דפקו את החולים שנים מכרו מיליוני מניות אל תפריע להם
    סגור
  • 1.
    צודק מאוד זו חרפה לדנאל (ל"ת)
    אבי 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור