רכילות עסקית

ג'יימס בונד מרגש: אחרי הטרגדיות, זו אהבת חייו

זו אהבתו השנייה: פירס ברוסנן נשוי לאשתו קילי כבר 21 שנים ואהבה פורחת. כוכב ג'יימס בונד, שחווה אבדן טראגי של אשתו הראשונה קסנדרה ושל בתו לסרטן השחלות, מאחל לאשתו השנייה יום נישואין שמח במחוות אינסטגרם נוגעת ללב. הוא עדיין שחקן עסוק
מערכת ice | 
פירס ברוסנן ואשתו השנייה קילי (צילום אינסטגרם)
אחד מהשרמנטים והמוצלחים בשחקנים שגילמו את ג'יימס בונד חוגג את האהבה לחיים שלו עם אשתו השנייה, נישואין שנמשכים כבר יותר משני עשורים, שלא כמקובל בעולם הזוהר.
פירס ברוסנן בן ה-69 שיתף ביום שישי תמונה מיום חתונתם לפני 21 שנים, עם אשתו, קילי שי ברוסנן (58). הוא כתב על ליל הכלולות שלו, "רקדנו באותו לילה ועדיין אנו רוקדים את הריקוד היום". היא שיתפה בתגובה את אותה תמונה וכתבה, "יום נישואין שמח אהובי". 
 

בני הזוג, שחולקים שני בנים משותפים, בנו יחסים איתנים לאחר שברוסנן סבל מכמה אבדות עמוקות בחייו. ברוסנן, איש משפחה עם חמישה ילדים ושלושה נכדים, אמר בעבר שקילי היא שנתנה לו כוח להמשיך לאחר אובדן אשתו הראשונה קסנדרה ובתו שרלוט, שתיהן כתוצאה מסרטן השחלות.
 
אשתו הראשונה, השחקנית האוסטרלית קסנדרה האריס, נפטרה ב-1991 בגיל 43. בתו המשותפת עם האריס, שרלוט, מתה גם היא מהמחלה ב-2013.
הכוכב ההוליוודי הכיר את אשתו השנייה קילי, עיתונאית במקצועה, במקסיקו בשנת 1984. הם נישאו במנזר Ballintubber, אירלנד, בשנת 2001. ברוסנן מרבה לשתף תמונות של אשתו בפלטפורמות החברתיות שלו, ומזהה את ה-8 באפריל כיום בו נפגשו.
ברוסנן עדיין גבר שרמנטי ונאה ושומר על הקסם האירי השובב שלו. הוא גם ממשיך להיות שחקן עסוק ומבוקש בתעשייה, כשבאופק יש לו כמה סרטים, כמו "צ'רלי מהיר" עם ג'יימס קאן המנוח ו"אדם שחור" עם דוויין ג'ונסון וויולה דייויס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה