רכילות עסקית

בראד פיט ממש לא סובל אותם: נחשפה הרשימה השחורה

לבראד פיט דעות נחרצות לגבי כוכבים מסוימים שאיתם עבד לאורך השנים, וממש לא ירצה לעשות זאת שוב. על פי הדיווחים, ברשימה השחורה נמצאים הריסון פורד, טום קרוז והאקסית אנג'לינה ג'ולי. ויש לו גם רשימה טובה. השאלה אם הוא בכלל יזהה את פניהם
מערכת ice |  1
בראד פיט בטקס האוסקר
בראד פיט מחזיק רשימה שחורה של שחקנים ושחקניות שהוא מסרב לעבוד איתם, זאת לפי חשיפה של אחד מעמיתיו.
הכוכב המיתולוגי של "מועדון קרב" ו"בנג'מין באטן" מככב כיום בסרט החדש Bullet Train, שבסוף השבוע האחרון מכר כרטיסים בכ-30 מיליון דולר על פי חדשות ABC, מה שהציב אותו במקום הראשון לסופ"ש בין הסרטים החדשים.
לצד פיט, בסרט החדש מככבים גם סנדרה בולוק ואהרון טיילור-ג'ונסון; האחרון שיתף את העיתונאים במהלך פסטיבל לוקרנו בשבדיה באינפורמציה מעניינת לגבי העבודה עם פיט. 
טיילור-ג'ונסון התייחס לכוכב השותף שלו כ"בן אדם צנוע ואדיב: "הוא נמצא בפרק חדש בחייו, אני חושב", אמר טיילור-ג'ונסון לווראייטי, "הוא רק רוצה להביא אור ושמחה לעולם ולהיות ליד אנשים שנמצאים שם כדי ליהנות".
 
השחקן הוסיף שגם הוא וגם פיט פיתחו דעות לגבי כוכבים מסוימים שאיתם עבדו בתעשיית הקולנוע לאורך השנים. עם חלקם הם רוצים לשתף פעולה שוב; ועם אחרים לא כל כך.
"אחרי זמן מה אתה מתחיל לרשום הערות: 'אני בהחלט לא עובד עם האדם הזה יותר לעולם'", הסביר. "גם לבראד יש את הרשימה הזו: הרשימה ה'טובה' ורשימת ה-s--t."
טיילור-ג'ונסון לא הסגיר שמות מהרשימה השחורה של פיט, אך לפי הדיילי מייל הבריטי מככבים בה הריסון פורד, טום קרוז וכמובן האקסית אנג'לינה ג'ולי, שמולה הוא עדיין מצוי במאבק משפטי
עם זאת, לפיט גם רשימה טובה: הדיילי מייל מציין שעל שותפתו בסרט האחרון סנדרה בולוק הכוכב אמר רק דברים טובים: "סנדי היא חברה ותיקה. היא אדם טוב שיכולתי לבקש ממנו טובות לאורך השנים, וכך עשיתי הרבה, הרבה פעמים והיא תמיד שם", התפייט פיט.
פיט החמיא גם לשחקן נוסף מ-Bullet Train, ג'ואי קינג. "תשמע, אני מחשיב אותנו די חדים, אבל הוא החד מכולנו", אמר.
עם זאת, ייתכן שהרשימה של פיט לא תהיה בפעולה עוד הרבה זמן, כיוון שהוא רמז על פרישה ממשחק מוקדם יותר השנה. זאת ועוד, בשל המחלה שלאחרונה הוא הודיע שלקה בה, אולי הוא ממילא לא יזהה את פני שותפיו לצילומים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סבתא סבתא
    דב 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את הסבתא רבה שלי
    סגור