רכילות עסקית

דוראל חוגגת את עסקת הענק שלה עם אפולו ובנק אוף אמריקה

בין הנוכחים באירוע המרגש היו יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל, ארז מגדלי, מנהל השקעות ראשי במגדל, יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר והמכהן כדירקטור בדוראל האמריקנית ועוד
מערכת ice | 
חגיגות דוראל (צילום דוראל)
השבוע, נפגשו בכירי קרן ההשקעות הבינ"ל של אפולו ובנק אוף אמריקה, שהגיעו במיוחד לישראל, יחד עם בכירי מגדל ביטוח וקבוצת דוראל, לארוחת ערב חגיגית במסעדת "קלארו" בתל אביב של השף רן שמואלי, לציון הסכם הענק בין החברות. כזכור, בחודש אוקטובר דיווחה קבוצת דוראל כי חברת הבת בארה"ב, DORAL LLC חתמה על הסכם עם Apollo לגיוס של עד 500 מיליון דולר, לטובת מימון פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ואגירת אנרגיה בארה"ב.
בין הנוכחים באירוע המרגש היו יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל, ארז מגדלי, מנהל השקעות ראשי במגדל, יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר והמכהן כדירקטור בדוראל האמריקנית, יורם ענבר, מנהל כללי בבנק אוף אמריקה בישראל ובכירים נוספים.
 
דורי דוידוביץ', יו"ר קבוצת דוראל, ניק כהן, יו"ר חברת הבת האמריקנית ודילן פו, שותף בקרן אפולו, חתמו על ההסכם בטקס החגיגי. בכירי אפולו אמרו שהם "גאים בשותפות עם דוראל ואנשיה" וחזרו על מחוייבותם להצלחת חברת הבת האמריקנית, דוראל LLC. יקי נוימן, מנכ"ל דוראל: "הקשר עם Bank of America ו-Apollo, יקדם את החברה ויעזור לה להתפתח, להתרחב ולהשיג את יעדיה של קבוצת דוראל בזירה האמריקנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה