רכילות עסקית

מאיה קיי וטל מורד מרגשים: זה מה שעשה הזוג לכבוד יום המעשים הטובים

השניים התנדבו בבית החולים שניידר לרפואת ילדים, סייעו בכל מה שנדרש מהם בלי הנחות ובנוסף חילקו עשרות מארזי מתנות לילדות ונערות מאושפזות במחלקה
מערכת ice | 
מאיה קיי וטל מורד (צילום יחצ)
לכבוד יום המעשים הטובים, הפרזנטורית של מותג JUV, כוכבת ההישרדות מאיה קיי, הרימה את הכפפה ונרתמה ביום התנדבות בבית החולים שניידר לרפואת ילדים, במחלקה שאותה אביה מנהל וגם בן הזוג טל מורד הצטרף ליום ההתנדבות. השניים סייעו בכל מה שנדרש מהם בלי הנחות ובנוסף חילקו עשרות מארזים שבתוכם סטים של JUV לילדות ונערות מאושפזות במחלקה.
לאחרונה החלו לרוץ מספר שמועות על על משבר ביחסים בין הזוג המאוהב, אך אתמול (שני), בראיון ל"מאקו", קיי גרסה את השמועות על כך ודיברה על הזוגיות שלה עם מורד, האם כבר יש דיבור על מיסוד הקשר וגם האובדן הקשה של הכלב שלה. על הנושא החם ביותר, המשבר האפשרי בזוגיות, ענתה: "אנחנו בסדר גמור, לא היה שום משבר, הכל מדהים. לא באמת ידענו מה יהיה כשהתוכנית תעלה, וזה באמת קרה, ואנחנו עד היום ביחד. צריך פשוט להבין מה יש לך בידיים ולהתמודד עם זה, כי הכי חשוב שיש אהבה, למרות שהיא באה לי בזמן הכי לא קשור בחיים".
 
האם הם מתכוונים לקחת את הזוגיות צעד קדימה? "לא, אני ילדה בת 20, הוא ילד בן 22. יש דיבור על מה נאכל ארוחת צהריים מחר. זה הדיבור". על האובדן של כלבה שלה, שנדרסה למוות, אמרה קיי: "דיכאון, קשה, זה מסתכל, זה מחלחל. הייתי בדיכאון, לא יצאתי מהבית במשך חודש. זה החיים שלי, אני עוסקת בבעלי חיים, זה עושה לי טוב. אז לקחתי את זה קשה, אבל החיים ממשיכים. עדיין לא התאוששתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה