טלוויזיה

דרמה בהישרדות: המתמודד שמאיים להחרים את הגמר עולה שלב

אבירם שמואל שהודיע לאחרונה לקברניטי ההפקה כי בכוונתו לא להגיע לגמר התוכנית ולא לתכנית "מהדורת השבט" המשודרת בערוץ, זאת בהתאם לקידום הגמר המתקרב, כעת הוא גם נפגש עם עורכי דין מובילים כדי לשקול את צעדיו
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
הישרדות של רשת 13 מגיעה לשלבי הכרעה, זאת לאחר שכבר שני השבטים התאחדו והגמר כבר באופק - ה-1 באפריל, אבל כנראה שיש לא מעט צרות שההפקה תצטרך להתמודד איתן בשבועות שנותרו, כשנודע שאחד המתמודדים הבולטים העונה החליט להחרים את הגמר.
לאחר שב"ישראל היום" פורסם כי אבירם שמואל הודיע לקברניטי ההפקה כי בכוונתו לא להגיע לגמר התוכנית ולא לתכנית "מהדורת השבט" המשודרת בערוץ, זאת בהתאם לקידום הגמר המתקרב, כעת הוא עולה שלב באיום ואף נפגש עם עורכי הדין ענבל פלאח-יעקב, ואבי אריה.
בחוזה מחויבים המתמודדים להגיע לגמר, וחרף ניסיונות השכנוע של ההפקה לחזור בו, הוא יחרים את המשדר המסכם של הענונה, זאת משום שעל פי גורם בהפקה, הוא מרגיש פגוע מהתנהלות המשחק בזמן הצילומים ולאחריהם.  שמואל בחר שלא הגיב לידיעה. ברשת 13 סירבו להגיב על הידיעה.
כזכור, רק לפני שבועיים השורד ניר רגב, התראיין לתוכנית "פותחים יום" ברשת, וחשף ספוילרים לעונה הקרובה שבהפקת התוכנית בטוח לא ישמחו לשמוע את זה. רגב אמר במהלך הריאיון כי "אני מציע לטל מורד לא לראות את הפרקים הקרובים ליד מאיה קיי", כאשר יושבי האולפן היו בהלם וניסו לברר עם רגב במה מדובר, אך הוא התחמק מהם ורק השיב: "אני יכול מקסימום להרים להנחתה", ושוב הוסיף והמליץ למורד לא להיות  ליד בת זוגו הנוכחית, מאיה קיי, בפרקים הקרובים.
 
כידוע, זוג השורדים מאיה קיי וטל מורד הכירו על האי במהלך הצילומים והם זוג עד היום. אבל הספוילר שהעניק רגב בתוכנית לא סתם גרם ליושבי האולפן להישאר בהלם ולהרים גבות, שכן על פי הערכות, מדובר ברמז שטל הולך לעשות בקרוב מהלכים שיפגעו בה ואולי להתקרב לגל, הנמסיס של מאיה על האי. מה שבטוח זה שני דברים: הראשון - בהפקת התוכנית בטוח לא הולכים לאהוב את הריאיון של רגב. השני - הולך להיות מעניין מאוד בשלבי ההכרעה של העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה