טלוויזיה

קשת 12 ורשת 13 במלחמת עולם: איזה גמר ינצח ב-1.4?

פרק הגמר של נינג'ה ישראל בקשת 12 יפוצל לשני חלקים שישודרו ב-1 ו-2 באפריל 2023, אך גמר הריאליטי של רשת 13 ישודר ב-1.4 על החלק הראשון של ריאליטי האקסטרים, במי יבחר הקהל?
מערכת ice | 
הישרדות, נינג'ה ישראל (צילום מסך רשת 13, יחצ קשת 12)
העונה הנוכחית של נינג'ה ישראל מתקדמת בצעדי ענק אל עבר שלבי ההכרעה של התוכנית האהובה שמשודרת בקשת 12 והיום (ראשון) הוכרז כי פרק הגמר יפוצל לשני חלקים שישודרו ב-1 ו-2 באפריל 2023. אלא, שמתברר שמחכה קרב ענק בתאריך של החלק הראשון.
גם גמר הישרדות של רשת 13 ייערך ב-1.4 ולכן יהיה קרב ראש בראש של גמרים, כאשר הצופים בבית יצטרכו להחליט במי הם יבחרו לצפות. יש לציין כי דבר כזה לא קורה לעיתים קרובות והערוצים נמנעים מלפגוע בגמר היריב, אך הפעם הוחלט להתנגש.
 
קרב צמוד במיוחד נרשם בשבת בתחרות הרייטינג בין קשת 12 לרשת 13, כאשר נינג'ה ישראל של קשת סיפקה נתון של 12.9% עם 363 אלף צופים ורשמה ניצחון דחוק בלבד על חשבון הישרדות של רשת, שרשמה 11.9% רייטינג עם 323 אלף צופים. 
עוד בלגן שקרה להישרדות כשהגמר מתקרב בצעדי ענק, מגיע מכיוון השורד ניר רגב, שהתראיין אמש (ראשון) לתוכנית "פותחים יום" ברשת, וחשף ספוילרים לעונה הקרובה שבהפקת התוכנית בטוח לא ישמחו לשמוע את זה: "אני מציע לטל מורד לא לראות את הפרקים הקרובים ליד מאיה קיי", כאשר יושבי האולפן היו בהלם וניסו לברר עם רגב במה מדובר, אך הוא התחמק מהם ורק השיב: "אני יכול מקסימום להרים להנחתה", ושוב הוסיף והמליץ למורד לא להיות  ליד בת זוגו הנוכחית, מאיה קיי, בפרקים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה